Przetargi.pl
Konserwacja obiektów szkoleniowych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja obiektów szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów szkoleniowych w garnizonie Sieradz i Łask. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1 Zakres konserwacji, część 1, załącznik nr 7 do SIWZ; 3.2 Kosztorys nakładczy i przedmiar, część 1, załącznik nr 8 do SIWZ; 3.3 Zakres konserwacji, część 2, załącznik Nr 9 do SIWZ; 3.4 Kosztorys nakładczy i przedmiar, część 2, załącznik Nr 10 do SIWZ; 3.5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru – część 3, załącznik nr 11 do SIWZ; 3.6 Harmonogram realizacji płatności, część 1 załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na wykonane usługi i roboty, zabudowane materiały wynosi 24 miesiące, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W przypadku zainteresowania Wykonawców przeprowadzeniem wizji lokalnej (wniosek na piśmie do Zamawiającego), Zamawiający wyznaczy jeden termin dla wszystkich Wykonawców. Przeprowadzenie wizji w innym terminie nie będzie możliwe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212290-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 900,00 PLN dla całości zamówienia, lub: 1.1. dla części 1 – 1 700,00 PLN; 1.2. dla części 2 – 100,00 PLN. 1.3. dla części 3 – 1 100,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: "Wadium nr referencyjny 13/PN/2020", Nr NIP …………………. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.12.2019 r. do godz. 1100 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone w pieniądzu z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową – załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy części 1); 3. kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową – załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy części 3); 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5.oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach