Przetargi.pl
Konserwacja obiektów szkoleniowych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja obiektów szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów szkoleniowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru konserwacji obiektów szkoleniowych w Łasku i Gucinie (część 1) – załącznik nr 7 do SIWZ; 3.2 kosztorysu nakładczego z przedmiarem wykonany metoda szczegółową (część 2) – załącznik nr do 8 SIWZ; 3.3 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru konserwacji obiektów szkoleniowych w Sieradzu (część 2) – załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Oferowane usługi (część 1) muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. 5. Oferowane roboty budowlane (część 2) muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ 6. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na wykonane usługi i roboty, zabudowane materiały wynosi 24 miesiące, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212290-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 PLN dla całości zamówienia, lub: 1.1. dla części 1 – 1 400,00 PLN; 1.2. dla części 2 – 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: "Wadium nr sprawy 25/PN/2018", Nr NIP …………………. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.03.2018 r. do godz. 1100 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone w pieniądzu z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 5 do SIWZ; 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ; 5. kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową – załącznik nr 8 do SIWZ; 6. wykaz usług - załącznik nr 10 do SIWZ 7. potwierdzenie wpłaty wadium; 8. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 9. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt 6 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach