Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni gruntowych dróg gminnych przez wykonywanie napraw cząstkowych i profilowanie

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 00052483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni gruntowych dróg gminnych przez wykonywanie napraw cząstkowych i profilowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja nawierzchni gruntowych dróg gminnych przez wykonywanie napraw cząstkowych i profilowanie Przedmiot zamówienia konserwacja nawierzchni gruntowych dróg gminnych przez wykonywanie napraw cząstkowych i profilowanie nawierzchni gruntowych i gruntowych ulepszonych wykazanych w załączniku, odtwarzające istniejący profil podłużny i profil poprzeczy daszkowy lub jednostronny stosownie do warunków w terenie; zapewnienie odpływu wody z profilowanej nawierzchni przez likwidację odkosów ręczną lub mechaniczną. Tryby czasowe realizacji robót: przewidywane tryby wykonywania robót: tryb awaryjny- naprawa nawierzchni wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy pojedynczych dróg wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO; tryb normalny- naprawa nawierzchni wykonana jest w terminach uzgodnionych z ZAMAWIAJĄCYM (ok. 3 cykle w okresie umownym), przystąpienie do napraw następuje w ciągu 1 tygodnia od telefonicznej informacji o przystąpieniu do robót a zakończenie w okresie dwóch tygodni od rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych::1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej a w szczególności wykażą że: 1.1. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat naprawy dróg gruntowych o łącznej powierzchni minimum 200.000 m2,1.2. Dysponują specjalistycznym sprzętem: równiarka, walcem samojezdnym,1.3 Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,1.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 1.5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (w tym powierzchnie napraw dróg gruntowych w m?) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (załącznik Nr 5),2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1) wykonawca wskazał doświadczenie, którym będzie dysponował.3)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień; (Załącznik nr 6),4)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 7),5)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,6)wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, (załącznik Nr 8),7)pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia, urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać wyraźne oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, (Załącznik Nr 3),9) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 4), 10) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu przystąpienia do robót w trybie awaryjnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach