Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów 51/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 871-12-43 , fax. 022 810-44-46
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie
ul. Grenadierów 51/59 51/59
04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 871-12-43, fax. 022 810-44-46
REGON: 00215398900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (zgodną z przepisami art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 89, poz. 625 z późń. zm.). 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (zgodną z przepisami art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2006 roku Nr 89, poz. 625 z późń.zm.) lub Oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy (ważną w okresie trwania umowy z Zamawiającym) dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, który posiada aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej zgodną z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne tekst (jednolity Dz.U. z 2006 roku Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 650 000zł. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia warunkuwiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum trzech dostaw o wartości 650 000 zł brutto każda.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i przesył/dystrybucję energii cieplnej na lata 2016 -2019 dla Urzędu Dzielnicy Praga-Południe
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej do punktów poboru Gminy Iłża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Gminy Jastrząb
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i przesył/dystrybucję energii cieplnej na lata 2016 -2019 dla Urzędu Dzielnicy Praga-Południe
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk (nr ref. sprawy: ZP/14/16)
Dodano: 2016-07-14 - Zakup energii elektrycznej dla budynków komunalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-13 - Dystrybucja i dostawa energii cieplnej dla Zespołu Szkół nr 125, mieszczącego się przy ul. Hoża 88 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-08 - Dystrybucja i dostawa energii cieplnej dla Zespołu Szkół Poligraficznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, mieszczącego się przy ul. Stawki 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-08 - Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do nieruchomości Muzeum Warszawy
Dodano: 2016-07-06