Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg powiatowych (nakładki), którego zakres został podzielony na 3 części: Część nr 1: Zadanie nr 1. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 2860W ul. Wiatrakowa Gmina Nadarzyn, o długości ok. 460 m szer. 5,0 m 1) Profilowanie podłoża tłuczniowego; 2) Uzupełnienie podbudowy warstwa tłucznia 0 – 31,5 grubości 8 cm; 3) Wykonanie nawierzchni bitumicznej 4+3 dla kategorii KR3; 4) Wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego szer. 0,75 m. Część nr 2: Zadanie nr 2. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 4102W w Milęcinie Gmina Brwinów o długości 395 m szer. 5,5 m 1) Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 2) Wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej 4+3 dla kategorii KR3; 3) Wykonanie poboczy z tłucznia. Część nr 3: Zadanie nr 3. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3121 ul. Warszawska, Raszyńska i drodze 3122W ul. Długiej w Gminie Raszyn 1) ul. Warszawska – wykonanie poszerzeń jezdni na powierzchni ok. 600 m2 z wykonaniem konstrukcji jezdni oraz nawierzchni bitumicznej dla kategorii KR3; 2) ul. Raszyńska – wykonanie dwuwarstwowej (4+4) nawierzchni bitumicznej w pasie jezdni długość 50 m, szerokość 3 m dla kategorii KR3; 3) ul. Długa w Ładach – wykonanie nawierzchni jezdni w pasie drogi na odcinku ok. 95 m szer. 3 m dla kategorii KR3 oraz wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych na długości 95 m. Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac oraz zał. B mapa poglądowa, obmiary robót. zał. C, projekt umowy zał. D Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 3 części (Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia). Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. GWARANCJA Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1. Część 1 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); 2. Część 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. Część 3 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Warunkiem ważności oferty, złożonej na 3 części jednocześnie, jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 28.08.2018 r. godz. 09:30 Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego lub w kasie Starostwa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) Kosztorys ofertowy – załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach