Przetargi.pl
Konserwacja, naprawy, utrzymanie urządzeń zabawowych i wyposażenia placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawy, utrzymanie urządzeń zabawowych i wyposażenia placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja, naprawy, utrzymanie urządzeń zabawowych i wyposażenia placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy 2.2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Konserwację i utrzymanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, toru rowerowego, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i inne wymienione w załączniku nr 1 do umowy. 2. Cykliczne przeprowadzanie kontroli części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w nomie PN-EN 1176-7:2009. 3. Prace wykonywane będą na placach zabaw, terenach rekreacyjnych i siłowniach plenerowych administrowanych przez Dzielnicę Białołęka m.st. Warszawy usytuowanych w następujących lokalizacjach: - Plac zabaw w Parku Strumykowa przy ul. Strumykowej, - Plac zabaw przy ul. Odkrytej, - Plac zabaw w Parku Henrykowskim przy ul Modlińskiej r. Klasyków, - Plac zabaw przy ul. Portowej, - Plac zabaw przy ul. Brzezińskiej, - Plac zabaw przy ul. Kiersnowskiego, - Plac zabaw przy ul. Erazma z Zakroczymia, - Plac zabaw w Parku przy ul. Ceramicznej, - Plac zabaw w Parku Picassa, - Plac zabaw przy ul. Echa Leśne, - Teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród, - Teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Magicznej (ul. Skarbka z Gór), - Skatepark przy ul. Łączącej, - Siłownia plenerowa przy ul. Krzyżówki, - Siłownia plenerowa przy ul. Aluzyjnej, - Siłownia plenerowa przy ul. Ostródzkiej, - Miasteczko Ruchu Drogowego przy ul. Łączącej, - Górka saneczkowa przy ul. Światowida, - Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Długorzecznej, - Plac zabaw przy ul. Żywicznej, - Górka saneczkowa przy ul. Ruskowy Bród, - Teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej, - Siłownia plenerowa przy ul. Frachtowej, - Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Polnych Kwiatów, - Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Książkowej, - Psi wybieg przy wale wiślanym, okolice ul. Odkrytej, - Park Mehoffera „Ogrody Mehoffera” w rejonie ul. Mehoffera i Strumykowej, - Park Leśny przy ul. Olesin, - Leśna ścieżka zdrowia przy ul. Leśnej Polanki, - Ścieżka edukacyjna przy ul. Frachtowej, - Plac zabaw przy ul. Skierdowskiej, - Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Kupieckiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w : - Załączniku nr 1 do umowy Wykaz placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych z wyszczególnieniem urządzeń zabawowych i wyposażenia, - Załącznik nr 2 do umowy Warunki techniczne i zasady wykonywania prac, - Załącznik nr 1a do Formularza oferty, oraz w SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 2.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 2.4. Rozwiązania równoważne Zamawiający nie określa rozwiązań równoważnych. 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osoby, które podczas realizacji przedmiotu umowy będą wykonywały prace związane z utrzymaniem urządzeń, wyposażenia i nawierzchni w odpowiednim stanie technicznym, (m.in. wymiana i montaż elementów urządzeń zabawowych, małej architektury, ogrodzeń, palisad, nawierzchni, itp.) oraz wykonywaniem kontroli regularnej i funkcjonalnej placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 9 wzoru umowy. 2.6.Termin realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres od daty podpisania umowy do 30.06.2020 r. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. 2.7. Gwarancja jakości Wykonawca udziela 2 lata gwarancji należytej jakości oraz rękojmi (licząc od daty protokołu odbioru za ostatni miesiąc) na elementy poddane naprawie lub wymianie na nowe oraz wykonane roboty. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału i podpisane przez podmiot udostępniający zasób. b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (podmiotów na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu), na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) aktualny dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - czas reakcji na zgłoszenie b) Formularz cenowy – według załącznika nr 1a do Formularza oferty. Formularz cenowy stanowi część formularza oferty i nie podlega uzupełnieniu. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według zał. nr 11 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. 3.7. Podwykonawcy 1. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiednich zapisów w oświadczeniu. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia (należy wskazać część procentową powierzonej części zamówienia), podać opis tych części których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest ona znana na etapie składania ofert, nazwę firmy lub imię i nazwisko podwykonawcy. Powyższe dotyczy również podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Podmiot udostępniający zasób zobowiązany jest do realizacji usługi, których te zdolności dotyczą zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ (Informacja dot. podwykonawców). 2. Uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach