Przetargi.pl
konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w latach 2020-2021

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w latach 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego będącego własnością Gminy Miasto Stargard, w okresie od 1 marca 2020 do 31 grudnia 2021 roku, w zakresie robót konserwacyjnych i naprawczych, o których mowa w ppkt 3). Konserwacją w ramach niniejszego zamówienia objęte zostaje: 1) oświetlenie wg wykazu punktów oświetleniowych załącznika nr 7 SIWZ; 2) oświetlenie, które Zamawiający przekaże do konserwacji w latach 2020-2021. 2. Zakres robót konserwacyjnych i naprawczych: 1) zakres objęty ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem za 1 punkt oświetleniowy: a) wymiana uszkodzonych źródeł światła, b) wymiana opraw oraz układów zapłonowych zniszczonych (zużytych) w wyniku eksploatacji c) naprawa i/lub wymiana kabli energetycznych, w których stwierdzi się brak ciągłości działania; d) konserwacyjne, zabezpieczające malowanie (podmalowania) wybranych elementów urządzeń oświetlenia (metalowe obudowy szafek oświetleniowych, fragmentów słupów oświetleniowych) – jako zabieg konserwujący - w sytuacjach tego wymagających, e) czyszczenie osłon źródeł światła (mycie kloszy mlecznych, itp.), f) przegląd szafek oświetleniowych, oczyszczenie wnętrza szafek, ocena stanu technicznego g) naprawa, wymiana, uzupełnienie w wyniku kradzieży tabliczek słupowych oraz drzwiczek latarni oświetleniowych, h) regulacja układów czasowych (w tym zmiana czasu pracy obwodu oświetleniowego na żądanie Zamawiającego), i) naprawa lub wymiana uszkodzonych wskutek eksploatacji elementów słupów oświetleniowych, j) pomiary elektryczne urządzeń (skuteczności zerowania, uziemienia ochronnego) – w sytuacjach tego wymagających. 2) zakres robót konserwacyjnych lub naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem - wykonywane na podstawie dyspozycji Zamawiającego, odrębnie rozliczane: a) usuwanie wszelkich uszkodzeń oświetlenia związanych z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np.: akty wandalizmu, zniszczenia spowodowane uszkodzeniami przez użytkowników dróg; naprawa lub wymiana słupów; wymiana opraw oraz układów zapłonowych), b) wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych dla właściwego stanu i funkcjonowania konserwowanej instalacji oświetleniowej, a w tym np. przestawianie kolidujących słupów, dostawianie słupów dla zapewnienia właściwego oświetlenia wybranych miejsc, awaryjna naprawa innych elementów infrastruktury oświetleniowej. 3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) 2566 punktów oświetleniowych podlegających konserwacji; 2) zakładana ilość punktów w 2021 r. – 2630 szt. 3) wartość robót konserwacyjno-naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem nie przekroczy 250 tys. zł netto przez cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 70 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, zgodne ze wzorem załącznika 2a SIWZ - jeżeli dotyczy; 5. Kosztorys/y ofertowe sporządzone zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej (załącznik nr 3 SIWZ) – jeżeli dotyczy; 6. Dowód wniesienia wadium (jeżeli żądano wadium); 7. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach