Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Barlinek w 2020 roku

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Barlinek w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi usługa wykonania utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami:a)ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U.2018r. poz. 755 z późniejszymi zmianami, b)instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych w ENEA Operator Sp. z o.o., c)instrukcją eksploatacji linii i urządzeń oświetlenia drogowego w ENEA Oświetlenie Sp. z o.o., d)instrukcją ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej ENEA Operator Sp. z o.o. oraz zaleceniami i wytycznymi Zleceniodawcy. Eksploatacją zostają objęte urządzenia oświetlenia drogowego pozostającego we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w obszarze administrowanym przez Gminę Barlinek oraz urządzenia pozostające własnością Gminy. Zamówienie obejmuje konserwację sieci i urządzenia oświetleniowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: a)załączniku nr 1 – wykaz obiektów oświetleniowych na terenie Gminy Barlinek, b)załączniku nr 2 – zestawienie statystyczne sieci, c)załączniku nr 3 – wycena nakładów obligatoryjnych, d)załączniku nr 4 – karta standardowych cen jednostkowych czynności i prac związanych z eksploatacją sieci oświetlenia drogowego. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie eksploatacji urządzeń objętych przedmiotem umowy w sposób zapewniający: a)bezpieczeństwo obsługi i otoczenia, b)optymalną żywotność urządzeń, c)utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego, d)zachowanie wymagań ochrony środowiska, e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń, f)racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej. 3.Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić paszportyzację oraz dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszą umową oraz ewidencję wykonywanych czynności. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania linii i instalacji oświetleniowej w stanie technicznym zapewniającym prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób i zwierząt. 5.Uszkodzenia i awarie będą likwidowane przez Wykonawcę z należytą starannością z zachowaniem następujących terminów: a)usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – licząc od momentu zgłoszenia - w linii kablowej – do 7 dni roboczych, - w linii napowietrznej – do 4 dni roboczych, b)wymiana przepalonych źródeł światła – do 7 dni roboczych, c)interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 5 godzin. 6.Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający odbieranie zgłoszeń awarii i reklamacji oraz przyjmowanie również telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego i odwrotnie przekazywanie informacji o likwidacji zgłoszonych usterek. 7.Na wykonane prace w zakresie wymiany źródeł światła wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji a wymiany oprawy na 24 miesiące. 8.Załączanie oświetlenia w porze dziennej następować może wyłącznie w przypadku dokonywania koniecznych przeglądów, konserwacji lub naprawy sieci oświetleniowej i po uprzednim powiadomieniu osób upoważnionych przez Zleceniodawcę. 9.Wykonawca dostarczy własnym staraniem materiały i sprzęt niezbędne do realizacji umowy. 10.Wykonawca jest zobowiązany pokryć szkody powstałe podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w wyniku niewykonania lub nienależytego jego wykonania. 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach