Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w ciągu drogi krajowej nr 38, 40 i 45 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2010-2013

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w ciągu drogi krajowej nr 38, 40 i 45 na terenie administrowanym przez Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2010-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnej, wzbudzanej sygnalizacji dla pieszych, na terenie miasta K - Koźla w ciągu drogi krajowej nr 40 oraz usuwanie awarii znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 38, 40 i 45 na odcinkach adm. przez tut. Rejon w latach 2010-2013. Do wykonawcy należy konserwacja i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji oraz systematyczne usuwanie awarii sygnalizacji i oznakowania aktywnego. Zamówienie obejmuje : Do wykonawcy należy konserwacja i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji, usuwanie awarii sygnalizacji oraz znaków aktywnych. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji wynikające z niewłaściwej konserwacji sygnalizacji. W koszt ryczałtu miesięcznego utrzymania sygnalizacji wliczona jest robocizna, sprzęt (samochód dostawczy, podnośnik, drabina) jak i materiały pomocnicze : przyciski dla pieszych, pojedyncze komory sygnalizatorów, daszki, soczewki, wkłady LED, ekrany kontrastowe, sygnalizatory akustyczne, kamery Video, mikrofalowe detektory ruchu, urządzenia łączności (modemy GSM) konsole, wsuwki (panele zamienne do aparatów sterowniczych) kable sygnalizacyjne i zasilające, śruby, bezpieczniki, farba, spirytus, spoiwo cynowe, izolacja, kalafonia, podzespoły elektroniczne, oznakowanie pionowe zamontowane w obrębie sygnalizacji, itp. W przypadku awarii spowodowanej czynnikami zewnętrznymi tj. wypadkami, kolizjami drogowymi, aktami wandalizmu obejmujące wymianę uszkodzonych elementów, a w szczególności; wymianę masztów, wysięgników, słupów sygnalizatorów, wymiana kabli, wymiana sterowników, wymianę znaku aktywnego D-6 i znaku, wymianę słupka stalowego, wymianę solaru, wymianę akumulatora , wymianę sygnalizatora błyskowego LED (SP200) oraz inne roboty Wykonawca w trybie natychmiastowym przystępuje do zabezpieczenia miejsca awarii oraz powiadomienia Zamawiającego, najbliższą jednostkę Policji wykonując przy tym dokładną dokumentacje fotograficzną. Realizacja robót i usług związanych z naprawą wykraczającą poza zakres objęty niniejszym zamówieniem i nie ujętych w cenie ryczałtowej lub cenach ofertowych wykonywane będą zgodnie z -Warunkami Realizacji Zamówienia-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach