Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie miasta i gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2016-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie miasta i gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta i gminy Krapkowice stanowiącego własność Gminy Krapkowice, obejmującego punkty świetlne określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in. 1. prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego, 2. wymiana źródeł światła, uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych wraz z myciem kloszy, 3. wymiana oprawek i przewodów, ich połączeń oraz osprzętu w latarniach oraz tabliczek słupowych, 4. wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach, 5. wymiana podstaw bezpiecznikowych i bezpieczników słupowych, 6. wymiana uszkodzonych zamknięć /drzwiczek słupowych/ i metalowych opasek zabezpieczających, 7. wymiana uszkodzonych zamknięć skrzynek oświetleniowych, 8.wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, 9. wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego lub stacjach, 10. wymiana uszkodzonych styczników w skrzynkach oświetlenia ulicznego; 11. lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej oraz niezwłoczne usuwanie tych uszkodzeń, 12. utrzymywanie na bieżąco w czystości kloszy na słupie parkowym, czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw oświetleniowych, 13. prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 14. czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, 15. utrzymanie w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, 16. dokonywanie napraw i regulacji zegarów astronomicznych, 17. przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, 18. usuwanie w terminie max 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przypadków awarii pojedynczych lamp, 19. usuwanie w terminie max.48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przypadków awarii obwodów oświetleniowych. 20. usuwanie awarii polegających na świeceniu się lamp w dzień lub wyłączenie się obwodu zasilającego źródła światła, jak również w przypadku klęsk żywiołowych bądź wypadków drogowych - w trybie natychmiastowym, przy czym czas reakcji od momentu telefonicznego zgłoszenia o awarii nie może być dłuższy niż 3 godziny. 21. likwidacja zagrożeń dla osób trzecich, takich, jak: złamany wysięgnik, zwisająca lampa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki, itp., powstałe na skutek wichury, dewastacji dokonanej przez osoby trzecie, itp., - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia; 22.kontrole samochodowe i piesze raz na miesiąc oświetlenia ulicznego w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp ulicznych i sporządzanie na tę okoliczność stosownych notatek oraz przedstawianie ich Zamawiającemu na każde żądanie, 23. kwartalne kontrole oświetlenia ulicznego i parkowego przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, 24. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, 25. wymiana i konserwacja słupów, wysięgników i opraw, 26. wymiana urządzeń sterujących, 27. planowane i awaryjne naprawy i wymiany kabli oświetleniowych, 28. planowane i awaryjne naprawy i wymiany innych urządzeń oświetlenia ulicznego. 29. montaż i demontaż dekoracji świątecznej z okazji Świąt Bożego Narodzenia, stanowiącej własność Zamawiającego wraz z podłączeniem zasilania i uruchomieniem, 30. przechowywanie dekoracji świątecznej oraz urządzeń pochodzących z demontażu a nadających się do ponownego wykorzystania. 2. Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Krapkowice, ul. 3 Maja (sygnalizacja na przejściu dla pieszych w rejonie /Biedronki/ oraz sygnalizacja na przejściu dla pieszych w rejonie /Tesco/. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.: a. utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej. b. dokonywanie miesięcznych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej. c. przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych, zagrażającemu bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków w ciągu 3 godzin. d. usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, wymiana przycisków dla pieszych w ciągu 24 godzin. e. usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne. f. wymiana i konserwacja m.in. latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, kabli zasilających i sterujących. 3. Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy Krapkowice tj.: a. Budynek I Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach /Krapkowice, ul. 3 Maja 17/, b. Budynek II Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach /Krapkowice, ul. 3 Maja 21/, c. Sala sportowa w Żywocicach /Żywocice, ul. Średnia 48/, d. Stadion sportowy w Krapkowicach /Krapkowice, ul. Sportowa 1/, e. Stadion miejski w Krapkowicach-Otmęcie /Krapkowice, ul. Olimpijska 1/, f. Kompleks sportowy /ORLIK/ wraz z obiektami sportowo-rekreacyjnymi w Krapkowicach /Krapkowice, ul. Wrzosów/. Poprzez wykonywanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach należy rozumieć wymianę osprzętu instalacyjnego i uszkodzonych elementów instalacji, w tym m.in.: a. wymiana niesprawnych opraw, żarówek, przycisków i wyłączników, b. bieżące przeglądy i konserwacja: głównych tablic rozdzielczych, puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających, zabezpieczeń przelicznikowych wraz z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym, c. wymiana uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, zamknięć itp., d. naprawa uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu, e. drobne naprawy oświetlenia zewnętrznego- wymiana lamp, wyłączników zmierzchowych, przewodów w lampie, zabezpieczeń oraz bezpieczników. Wymagany termin naprawy max 24 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji ( w godzinach )
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach