Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 680 600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2020-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 680 600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 maja 2020 r. do 30 kwietnia 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Przez prowadzenie konserwacji i utrzymania Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju rozumie się w szczególności: a) wszelkie prace ogrodnicze związane z utrzymaniem żywopłotów, krzewów, roślin okrywowych i cebulowych, kwietników, gazonów, b) pielęgnację skupiny różaneczników i azalii, c) koszenie trawników z wywozem biomasy, d) wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem, e) letnie i zimowe utrzymywanie w czystości terenu parku, f) przycinkę drzew i krzewów w celu odsłonięcia lamp oświetleniowych, znaków drogowych i drogowskazów, tablic informacyjnych, usunięcia gałęzi kolidujących ze strefą przechodniów, g) utrzymanie w czystości elementów małej architektury, h) eksploatację systemów nawadniających. Opisy, wielkość przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 11 i 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 20.03.2020 r. do godziny 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy - konto depozytowe Gminy Polanica-Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem „Konserwacja i utrzymanie parków w okresie od 1 maja 2020 r. do 30 kwietnia 2021 r.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy na z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. poz. 1843 ) - załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843) - załącznik nr 3 do SIWZ, d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-29 - Usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Jawor
Dodano: 2024-02-19 - Eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Lubin w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-12 - Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w 2024r.
Dodano: 2023-12-10 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego, parkowego i iluminacyjnego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w 2024 roku
Dodano: 2023-11-22 - Usługa oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM i TNT oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej wraz z dostawą energii.
Dodano: 2023-06-15 - Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Dodano: 2023-03-09 - Prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Strzegom w roku 2023.
Dodano: 2023-02-24 - SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ZAGRODNO
Dodano: 2022-12-20 - Bieżąca konserwacja i utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego oraz wykonanie innych prac elektrycznych na mieniu Gminy Radków
Dodano: 2022-12-06