Przetargi.pl
KONSERWACJA I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W 2021 r.

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Granitowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 547 700 , fax. 757 547 724
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    Granitowa 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757 547 700, fax. 757 547 724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie – w roku 2021, 2. Za wykonanie usługi Strony rozliczać się będą wynagrodzeniem kosztorysowym w formie ryczałtu oraz w formie ryczałtowo –obmiarowej. 3. Zakres usługi rozliczanej w formie ryczałtu (umownej ceny): 1) pełnienie dozoru technicznego nad urządzeniami i liniami oświetleniowymi; 2) dokonywanie oględzin urządzeń oświetleniowych polegających m.in. na sprawdzaniu stanu świecenia opraw oświetleniowych – 1 raz w ciągu miesiąca; czas potrzebny na włączenie obwodów oświetlenia w celu dokonania oględzin - dla całego Miasta maksymalnie 1 godzina i 30 minut. Jeżeli czas ten zostanie przekroczony - Wykonawca zostanie obciążony kosztami energii elektrycznej wyliczonymi na podstawie średniego godzinnego zużycia. 3) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, w tym prowadzenie książek obiektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 5) kontrolę stanu i czasu świecenia w porze świecenia lamp; 6) utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych i ich elementów w stopniu nie powodującym powstania olśnienia, nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego i zmniejszenia żywotności źródeł światła; 7) montaż na słupach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami, stanowiącymi materiał Zamawiającego (należy przyjąć 20 sztuk w trakcie trwania umowy); 8) utrzymanie właściwego stanu urządzeń oświetleniowych gwarantujących prawidłową, pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia; 9) ustawienie i regulacja przekaźników zmierzchowych (czas pomiędzy załączeniem pierwszego, a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż piętnaście (15) minut; 10) konserwacja szafek i tablic rozdzielczych. Są 32 szafki zasilające; 11) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb; 12) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników; 13) malowanie słupów oświetleniowych farbą do metalu oraz w dolnej części farbą zabezpieczającą przed zniszczeniem (należy przyjąć 20 sztuk w trakcie trwania umowy); 14) wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, uszkodzonych bezpieczników, styczników, żarówek itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego; 15) naprawę bądź wymianie uszkodzonych odcinków kabli; 16) naprawę zerwanych przewodów sieci napowietrznej; 17) naprawę uszkodzonych styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpieczników, końcówek kabli; 18) zabezpieczanie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie; 19) utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów; 20) wykonywanie przycinki/prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych, według potrzeb oraz na wniosek Zamawiającego; 21) wykonywanie pozostałych, innych nie opisanych prac występujących podczas konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego; 22) usuwanie awarii obwodu oświetlenia ulicznego w ciągu trzech (3) dni roboczych (koniec dnia = godzina 24:00) licząc wraz z dniem zgłoszenia awarii - jeżeli zgłoszenie nastąpiło do godziny 13:00 licząc od dnia następnego zgłoszenia awarii - jeżeli zgłoszenie nastąpiło po godzinie 13:00; 23) naprawę nieczynnego punktu świetlnego w ciągu trzech (3) dni roboczych (koniec dnia = godzina 24:00) licząc wraz z dniem zgłoszenia awarii - jeżeli zgłoszenie nastąpiło do godziny 13:00 licząc od dnia następnego zgłoszenia awarii - jeżeli zgłoszenie nastąpiło po godzinie 13:00; 24) w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa osób trzecich i ruchu drogowego – w trybie natychmiastowym (tj. nie dłużej niż w ciągu 3 godzin) usuwanie awarii lub powstałego zagrożenia oraz wykonywanie stosownych do sytuacji zabezpieczeń; 25) lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych; 26) ustalanie przyczyn awarii oświetlenia oraz realizacja naprawy usterek; 27) przedłożenie raz (1) w miesiącu - na podstawie księgi przyjętych zgłoszeń i napraw, dzienników przeglądów, protokołów z przeprowadzonych badań i pomiarów, raportu z: a) wykonanych czynności konserwacyjnych, b) usuniętych awarii obwodów oświetlenia ulicznego, c) napraw nieczynnych punktów oświetleniowych, d) dokonywanych oględzin, o których mowa w ppkt. 2). Termin przedłożenia raportu – do piątego każdego miesiąca za poprzedni miesiąc, a jeżeli piaty dzień wypada w dzień ustawowo wolny od pracy - w następnym dniu. 28) elementy oświetlenia świątecznego: a) przegląd elementów oświetlenia świątecznego, b) wymianę niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego – dotyczy oświetlenia świątecznego będącego własnością Gminy, utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, c) zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego -w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, d) demontaż elementów oświetlenia świątecznego - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Elementy oświetlenia świątecznego przechowywane są w siedzibie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej przy ul. Turystycznej 2 w Szklarskiej Porębie. 29) prowadzenie bieżącej współpracy z miejscowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonych na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania SO. W przypadku awarii zasilania SO należy natychmiast powiadomić Pogotowie Energetyczne miejscowego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię. 4. Zakres usługi rozliczanej w formie ryczałtowo-obmiarowej (tj. cena jednostkowa podana w ofercie pomnożona przez faktycznie wykonane czynności z ich ilością/obmiarem): 1) wymiana latarni uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny, wskazanych przez Zamawiającego, nawiązujących wyglądem i rodzajem do latarni sąsiednich, a moc i rodzaj opraw oświetleniowych winny być dostosowane do oświetlanej drogi. 2) wymiana szafek zasilających uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny; 3) montaż słupa oświetleniowego - aluminiowego, anodowanego, zielonego, z wysięgnikiem, ze złączem kablowym i przewodem zasilającym oprawę oświetleniową (wielkość słupa i wysięgnika dostosowane do słupów sąsiednich), na prefabrykowanym fundamencie betonowym, wraz z odtworzeniem nawierzchni; 4) montaż linii napowietrznej izolowanej typu AsXSn 2x25mm2. 5) montaż na wysięgniku oprawy oświetleniowej typu URBINO LED (nr katalogowy: 130220.5L041.361.001), o mocy dostosowanej do opraw sąsiednich; 6) montaż/wymiana linii naziemnej YAKY 4x25, YAKXS 4x16; 7) wykonanie inwentaryzacji oświetlenia drogowego na terenie miasta Szklarska Poręba - opracowanie w formie cyfrowej i papierowej, opis i ocena stanu aktualnego: • słupów oświetlenia drogowego (numer słupa, typ słupa, materiał, wysokość słupa), opraw oświetlenia drogowego (typ oprawy, moc, rodzaj i moc źródła światła, ilość opraw na słupie), wysięgników (wysokość, długość, kat nachylenia), nr skrzynki sterującej SON, rodzaj przewodu zasilającego system oświetleniowy, • szafek oświetleniowych (nr szafki, stan techniczny, lokalizacja, rodzaj i wielkość zabezpieczeń obwodowych, nr licznika energii elektrycznej, rodzaj zegara sterującego, przyporządkowanie do stacji transformatorowej), • obwody (przynależność do stacji transformatorowej, rodzaj i typ linii, przekrój, ilość obwodów i kierunki zasilania, ilość zasilanych opraw); 8) montaż na wysięgniku oprawy sodowej typu Malaga SGS (nr katalogowy: SGS102 SON-T150W II MR SKD 42/60) o mocy dostosowanej do opraw sąsiednich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby („inny podmiot”) celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego należy dołączyć do oferty. 2. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania -wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają zgodnie z wymaganiami SIWZ. 3. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniający wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikacyjną kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce dokumentów wymienionych w SIWZ: wykazu osób, wykazu robót. 4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - w terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co pozostali wykonawcy wymienieni w ww. informacji - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach