Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2023 roku

Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór ogłasza przetarg

  • Adres: 43-211 Piasek, Katowicka 141
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322188181
  • Data zamieszczenia: 2023-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
    Katowicka 141
    43-211 Piasek, woj. śląskie
    tel. +48322188181
    REGON: 272536267
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – remont cząstkowy z zastosowaniem kruszywa łamanego na terenie leśnictw Gostyń, Zgoń, Czarków, Radostowice, Branica, Mokre, Mościska, Królówkaa) Remont cząstkowy – konserwacja nawierzchni dróg leśnych z zastosowaniem kruszywa łamanego wraz z wykonaniem sączków poprzecznych (SST 1 oraz SST 5) Do uzupełnienia wybojów i ubytków dróg należy zastosować kruszywo łamane – piaskowiec – ilość szacunkowa 3670 tonb) Wymiana uszkodzonych przepustów pod drogami leśnymi i we wskazanych miejscach (SST 2) – ilość planowana – 78 mc) Utrzymanie i kopanie rowów (SST 3) – ilość planowana 250 md) Ścięcie zawyżonych poboczy (SST 4) oraz prace godzinowe koparkąCzęść 2 – remont cząstkowy z zastosowaniem kruszywa łamanego na terenie leśnictw Wyry, Żwaków, Promnice, Świerczyniec, Studzienice, Międzyrzecze, Wola, Pawłowicea) Remont cząstkowy – konserwacja nawierzchni dróg leśnych z zastosowaniem kruszywa łamanego wraz z wykonaniem sączków poprzecznych (SST 1) Do uzupełnienia wybojów i ubytków dróg należy zastosować kruszywo łamane – piaskowiec – ilość szacunkowa 3070 tonb) Wymiana uszkodzonych przepustów pod drogami leśnymi i we wskazanych miejscach (SST 2) – ilość planowana – 33 mc) Utrzymanie i kopanie rowów (SST 3) ilość planowana 200 m oraz prace godzinoweCzęść 3 – Utwardzenie terenu pod miejsca parkingowePrzedmiotem zadania jest wykonanie utwardzenia terenu pod miejsca parkingowe w ramach budowy miejsca postoju w leśnictwie Zgon – Gmina Orzesze, obręb Zgoń działka nr 108/5 W zakres zadania wchodzi wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni 200m2 oraz zjazdu z drogi wewnętrznej:- wykonanie koryta do głębokości 25cm z rozplanowaniem ziemi z wykopów- profilowanie i zagęszczenie podłoża- zabudowa geowłókniny o wytrzymałości min. 16 kN/m- wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 5cm – po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - szarego piaskowca– warstwa po zagęszczeniu 20cm - zabudowa przepustu rurowego fi 50cm i długości 8m z przyczółkami z obudowy kamiennej i utwardzeniem kruszywem naturalnym – szarym piaskowcem. Wg. załączonego szkicuCzęść 4- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych – uzupełnienie ubytków w nawierzchniach asfaltowych na drodze leśnej – ulica Leśna w Pszczynie Przedmiar robót stanowi załącznik do postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postepowaniu: 7.2.4.SWZ zdolności technicznej lub zawodowej:Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:a) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia określone poniżej:-minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;UWAGA:1) Zamawiający dopuszcza uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) lub spełniają warunki dotyczące świadczenia usług transgranicznych;2) W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2 – 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), dotyczące świadczenia usług transgranicznych.3) Zamawiający informuje, że w przypadku świadczenia usług transgranicznych przez osoby wskazane przez wykonawcę uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi za spełniony jeżeli w dniu w którym upłynie termin składania ofert osoby te będą spełniały wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2 – 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), a więc wymagania konieczne do uzyskania wpisu tymczasowego w rozumieniu art. 20a ust. 8 tej ustawy. Tym samym Zamawiający nie wymaga uzyskania wpisu tymczasowego od osób wskazanych w Wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia.4) Natomiast wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy będzie zobowiązany taki wpis uzyskać i przedłożyć na tę okoliczność stosowany dokument wobec każdej z osób świadczących usługę transgraniczną, której dotyczą przepisy wskazanej wyżej ustawy.- minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi sprzętu budowlanego typu koparko – ładowarka, walec, równiarka, rozściełacz, samochód ciężarowy.Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób w więcej niż jednej ofercie, z uwagi na prace prowadzone równolegle w różnych lokalizacjach (częściach).b) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym sprzętem do zrealizowania zamówienia:1 koparko – ładowarką;1 walcem wibracyjnym lub statycznym;1 samochodem ciężarowym samowyładowczym 4 – osiowym;1 frezarką mechaniczną do ścinania poboczy lub nawierzchni – nie dotyczy części 3c) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. obejmujące remonty bieżące i/lub cząstkowe dróg, konserwację, przebudowę, rozbudowę, budowę lub rewitalizację dróg o wartości nie mniejszej, niż 200 000,00 zł netto każda – które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym;Uwagi :1) Treść tego warunku w istocie wyraża wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał każde z ww. przedsięwzięć, o określonej powyżej charakterystyce. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie określonych powyżej robót budowlanych, ale przede wszystkim niezakłócone – co najmniej dwukrotne – powtórzenie każdej z ww. robót budowlanych [przedsięwzięcia].2) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.3) W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzanie i administrowanie robotami może wystarczyć do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.4) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach