Przetargi.pl
Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zakładu Komunalnego w Sopocie Zarząd Dróg i Zieleni

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zakładu Komunalnego w Sopocie Zarząd Dróg i Zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest, przez cały czas trwania umowy, wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii urządzeń elektrycznych, wymiana elementów oświetlenia wraz z ewentualną wymianą przewodów, wymiana osprzętu i wykonanie innych robót nieprzewidzianych, w budynkach, lokalach i na terenach zewnętrznych Zakładu Komunalnego w Sopocie Zarząd Dróg i Zieleni wymienionych w Załączniku Nr 1 do Umowy. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do projektu umowy. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet zamawianej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art.22 ust 1 pkt. 1-3, bądź którzy wypełniają przesłanki z art.24 ust. 1 pkt.1-9 oraz ust. 2 Ustawy PZP. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z Ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt. 3 Ustawy PZP, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy PZP, 8) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1) oferta, co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, 3) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną z ustaleniami odnoszącymi się do warunków udziału i przedmiotu zamówienia. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie poniższego kryterium. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena oferty - 100% Sposób punktowej oceny ofert: Do oceny oferty zostanie zastosowany wzór Cena najniższa Ocena punktowa = cena badanej oferty x 100 punktów x 100 % spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1, 2 Ustawy PZP - załącznik Nr 2, 2) formularz ofertowy - załącznik Nr 3, 3) potencjał kadrowy - załącznik nr 4, 4) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik Nr 5, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 4) dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki od 2 do 5). Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wymienionych w punkcie 12.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzająco odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych wyżej w punkcie 12.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3) dokument, o którym mowa w punkcie 12.3. pkt.1) litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) pozostałe dokumenty, o których mowa w punkcie 12.3. pkt.1) litera a)c) i pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego i dołączyć do oferty w sposób odrębny z oznaczeniem Tajemnica przedsiębiorstwa (Ustawa PZP art.8. ust.2,3. ), 2) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym miedzy innymi z zapisu art.86 ust.4 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach