Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu optycznego (mikroskopów z wyposażeniem) dla Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu optycznego (mikroskopów z wyposażeniem: mikroskop petrograficzny, epifluorescencyjny, stereoskopowy) dla Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; Sposób dokonywania oceny: spełnia albo nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 2 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 3 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ nie stanowi opisu w ofercie); W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich Reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 4 Dokumenty Producenta poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich Reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopu operacyjnego (17/2016)
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla UCK w Gdańsku
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa mikroskopu świetlnego dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. ZP/91/2015
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa mikroskopu z kolorową kamerą dla Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi mikroskopu optycznego wraz z zestawem obiektywów i koniecznym oprogramowaniem
Dodano: 2015-08-06 - Dostawa mikroskopu z wyposażeniem
Dodano: 2015-05-05 - ZP/131/2014 Dostawa mikroskopów wraz z systemem obrazowania dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w ramach realizowanej inwestycji pn.: Modernizacja zaplecza badawczego Centralnego Biobanku.
Dodano: 2014-11-07 - PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę mikroskopu badawczego na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-08-04 - ZP/82/2014 Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2014-07-22 - ZP/60/2014 Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2014-06-18