35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2019-2021, które zostały podzielone na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2019-2021, które zostały podzielone na dwie części 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na dwie części tj.: część nr 1: „Wykonywanie czynności konserwacyjno-serwisowych urządzeń klimatyzacji typu Split , Multi Split i VRF w pomieszczeniach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 WOG” (CPV: 50730000-1) Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonywanie czynności konserwacyjno-naprawczych 2 razy w roku dla urządzeń ujętych w SIWZ znajdujących się w budynkach i na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy. Konserwacja dla części nr 1 będzie realizowana w pięciu etapach tj.: Etap I: od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 Etap II : 02.01.2020-31.05.2020 Etap III: 01.06.2020-30.11.2020 Etap IV: 04.01.2021-31.05.2021 Etap V: 01.06.2021-30.11.2021 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 2 określony został w Specyfikacji przedmiotu umowy oraz w zestawieniu urządzeń, stanowiących załączniki do umów odpowiednio dla poszczególnych części. część nr 2: „Wykonywanie czynności konserwacyjno-serwisowych central wentylacyjnych i wentylacyjno-klimatyzacyjnych FRAPOL i KLIMOR w pomieszczeniach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 WOG” (CPV: 50730000-1) Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonywanie czynności konserwacyjno-naprawczych 2 razy w roku: central wentylacyjnych i wentylacyjno-klimatyzacyjnych agregatów chłodniczych pracujących dla central wentylacyjno-klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach i na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy. Konserwacja dla części nr 2 będzie realizowana w pięciu etapach: Etap I: od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 Etap II : 02.01.2020-31.05.2020 Etap III: 01.06.2020-30.11.2020 Etap IV: 04.01.2021-31.05.2021 Etap V:01.06.2021-30.11.2021 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 2 określony został w Specyfikacji przedmiotu umowy oraz w zestawieniu urządzeń, stanowiących załączniki do umów odpowiednio dla poszczególnych części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część nr 1 w kwocie – 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc); część nr 2 w kwocie – 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr 1 i nr 2: a) aktualnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika* przedsiębiorcy) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019r. poz. 742 t.j.); *kierownikiem przedsiębiorcy – jest członek jednoosobowego zarządu lub innego jednoosobowego organu zarządzającego, a jeżeli organ jest wieloosobowy – cały organ albo członek lub członkowie tego organu wyznaczeni co najmniej uchwałą zarządu do pełnienia funkcji kierownika przedsiębiorcy, z wyłączeniem pełnomocników ustanowionych przez ten organ lub jednostkę; w przypadku spółki jawnej i spółki cywilnej kierownikiem przedsiębiorcy są wspólnicy prowadzący sprawy spółki, w przypadku spółki partnerskiej – wspólnicy prowadzący sprawy spółki albo zarząd, a w odniesieniu do spółki komandytowej i spółki komandytowo-akcyjnej – komplementariusze prowadzący sprawy spółki; w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą kierownikiem przedsiębiorcy jest ta osoba; za kierownika przedsiębiorcy uważa się również likwidatora, a także syndyka lub zarządcę ustanowionego w postępowaniu upadłościowym; kierownik przedsiębiorcy jest kierownikiem jednostki organizacyjnej w rozumieniu przepisów ustawy (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 t. j. art. 2 ust.14). Wykonawca obowiązany jest zachować w tajemnicy informacje, jakie uzyskał w związku z przygotowaniem oferty przetargowej. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji procedury przetargowej jak i po jej zakończeniu. Wykonawca obowiązany jest zachować w tajemnicy informacje, jakie uzyskał w związku z wykonywaniem umowy. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji umowy jak i po zakończeniu. Wykonawca obowiązany jest poinformować wszystkich pracowników uczestniczących w procesie realizacji umowy o obowiązku zachowania w tajemnicy informacji, jakie uzyskał w związku z wykonywaniem umowy. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji umowy jak i po zakończeniu. Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, wykaże w załączniku złożonym do oferty tj. Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (załącznik nr 6 do SIWZ), iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej dla części od nr 1 do nr 2. Kopię zaświadczenia wskazanego w ww pkt. tj. 10.1.lit.a, potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz Wykaz osób i zasobów technicznych (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ) dla poszczególnych części, Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6); „Formularz cenowy” dla danej części (zał. nr 7); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. deklarację o zatrudnieniu osób bezrobotnych, tylko i wyłącznie w przypadku wskazania przez wykonawcę, iż będzie zatrudniał osoby bezrobotne (tj. zgodnie z tym, co wykonawca wskazał w druku oferta jako drugie kryterium)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji wentylacji i klimatyzacji dla CCB i GANTRY(DZP.260.53.2023)
Dodano: 2024-02-08 - Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji wentylacji i klimatyzacji (DZP.260.12.2023)
Dodano: 2023-05-24 - Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2023-01-12 - Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach będących w użytkowaniu O/ZUS w Nowym Sączu oraz terenowych jednostkach organizacyjnych ZUS w Gorlicach, Limanowej, Nowym Targu i Zakopanem.
Dodano: 2021-02-23 - wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynkach IFJ PAN w Krakowie
Dodano: 2021-02-10 - Wykonywanie konserwacji i przeglądu urządzeń chłodniczych CLINT, zawierających 3kg lub więcej substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych
Dodano: 2021-01-13 - Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach będących w użytkowaniu O/ZUS w Nowym Sączu oraz terenowych jednostkach organizacyjnych ZUS w Gorlicach, Limanowej, Nowym Targu i Zakopanem
Dodano: 2020-12-31 - wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynkach IFJ PAN w Krakowie
Dodano: 2020-12-15 - serwis szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregatu wody lodowej tomografu MR 9.4T
Dodano: 2020-10-07 - Wykonywanie konserwacji i przeglądu urządzeń chłodniczych CLINT, zawierających 3kg lub więcej substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych
Dodano: 2020-09-11