Przetargi.pl
Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2019-2021, które zostały podzielone na dwie części

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2019-2021, które zostały podzielone na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2019-2021, które zostały podzielone na dwie części 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na dwie części tj.:  część nr 1: „Wykonywanie czynności konserwacyjno-serwisowych urządzeń klimatyzacji typu Split , Multi Split i VRF w pomieszczeniach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 WOG” (CPV: 50730000-1) Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonywanie czynności konserwacyjno-naprawczych 2 razy w roku dla urządzeń ujętych w SIWZ znajdujących się w budynkach i na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy. Konserwacja dla części nr 1 będzie realizowana w pięciu etapach tj.: Etap I: od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 Etap II : 02.01.2020-31.05.2020 Etap III: 01.06.2020-30.11.2020 Etap IV: 04.01.2021-31.05.2021 Etap V: 01.06.2021-30.11.2021 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 2 określony został w Specyfikacji przedmiotu umowy oraz w zestawieniu urządzeń, stanowiących załączniki do umów odpowiednio dla poszczególnych części.  część nr 2: „Wykonywanie czynności konserwacyjno-serwisowych central wentylacyjnych i wentylacyjno-klimatyzacyjnych FRAPOL i KLIMOR w pomieszczeniach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 WOG” (CPV: 50730000-1) Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonywanie czynności konserwacyjno-naprawczych 2 razy w roku:  central wentylacyjnych i wentylacyjno-klimatyzacyjnych  agregatów chłodniczych pracujących dla central wentylacyjno-klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach i na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy. Konserwacja dla części nr 2 będzie realizowana w pięciu etapach: Etap I: od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 Etap II : 02.01.2020-31.05.2020 Etap III: 01.06.2020-30.11.2020 Etap IV: 04.01.2021-31.05.2021 Etap V:01.06.2021-30.11.2021 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od nr 1 do nr 2 określony został w Specyfikacji przedmiotu umowy oraz w zestawieniu urządzeń, stanowiących załączniki do umów odpowiednio dla poszczególnych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc);  część nr 2 w kwocie – 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr 1 i nr 2: a) aktualnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika* przedsiębiorcy) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019r. poz. 742 t.j.); *kierownikiem przedsiębiorcy – jest członek jednoosobowego zarządu lub innego jednoosobowego organu zarządzającego, a jeżeli organ jest wieloosobowy – cały organ albo członek lub członkowie tego organu wyznaczeni co najmniej uchwałą zarządu do pełnienia funkcji kierownika przedsiębiorcy, z wyłączeniem pełnomocników ustanowionych przez ten organ lub jednostkę; w przypadku spółki jawnej i spółki cywilnej kierownikiem przedsiębiorcy są wspólnicy prowadzący sprawy spółki, w przypadku spółki partnerskiej – wspólnicy prowadzący sprawy spółki albo zarząd, a w odniesieniu do spółki komandytowej i spółki komandytowo-akcyjnej – komplementariusze prowadzący sprawy spółki; w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą kierownikiem przedsiębiorcy jest ta osoba; za kierownika przedsiębiorcy uważa się również likwidatora, a także syndyka lub zarządcę ustanowionego w postępowaniu upadłościowym; kierownik przedsiębiorcy jest kierownikiem jednostki organizacyjnej w rozumieniu przepisów ustawy (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 t. j. art. 2 ust.14). Wykonawca obowiązany jest zachować w tajemnicy informacje, jakie uzyskał w związku z przygotowaniem oferty przetargowej. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji procedury przetargowej jak i po jej zakończeniu. Wykonawca obowiązany jest zachować w tajemnicy informacje, jakie uzyskał w związku z wykonywaniem umowy. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji umowy jak i po zakończeniu. Wykonawca obowiązany jest poinformować wszystkich pracowników uczestniczących w procesie realizacji umowy o obowiązku zachowania w tajemnicy informacji, jakie uzyskał w związku z wykonywaniem umowy. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa zarówno w czasie realizacji umowy jak i po zakończeniu. Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, wykaże w załączniku złożonym do oferty tj. Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (załącznik nr 6 do SIWZ), iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej dla części od nr 1 do nr 2. Kopię zaświadczenia wskazanego w ww pkt. tj. 10.1.lit.a, potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz Wykaz osób i zasobów technicznych (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ) dla poszczególnych części, Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” dla danej części (zał. nr 7);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.  deklarację o zatrudnieniu osób bezrobotnych, tylko i wyłącznie w przypadku wskazania przez wykonawcę, iż będzie zatrudniał osoby bezrobotne (tj. zgodnie z tym, co wykonawca wskazał w druku oferta jako drugie kryterium)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach