Przetargi.pl
Konserwacja i serwis układów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i serwis układów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis układów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Zakres prac obejmuje serwis i konserwację zapewniające utrzymywanie prawidłowej pracy urządzeń, zgodnie ze: a) Szczegółowym wykazem urządzeń w obiektach załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacja klimatyzacji i wentylacji; b) Zakresem wykonywanych czynności konserwacyjnych - załącznik nr 11 do SIWZ; c) Wykazem materiałów do konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Prace mają być prowadzone zgodnie z DTR urządzeń, przepisami BHP, ppoż. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiednich dzienników i rejestrów, przechowywanych u kierownika obiektu, do których będzie wpisywał czynności i terminy wykonanych prac. Dzienniki te stanowić będą własność Zamawiającego. 5. Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat w zakresie możliwości prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) na urządzeniach klimatyzacyjnych i wentylacyjnych Zamawiającego (wg załącznika nr 10). 6. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu jej usunięcia w porozumieniu z Samodzielną Sekcją Głównego Energetyka i Automatyka UG. Informacje będą podawane na bieżąco w formie pisemnej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia dla potrzeb serwisu: minimum 3 przenośnych urządzeń chłodniczych o łącznej minimalnej mocy chłodniczej 8 kW. 8. Czas reakcji - do 2 godzin. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie: czas od powiadomienia Wykonawcy, o nieprawidłowej pracy urządzeń lub instalacji, do podjęcia czynności naprawczych. 9. Gwarancja naprawy na następny dzień lub podstawienie urządzenia zastępczego. 10. Wykonawca powiadomi i uzgodni z Zamawiającym planowane wyłączenia urządzeń oraz wymianę części w przypadku, gdy usunięcie awarii lub wymiana części urządzenia wymagać będzie użycia materiałów innych, niż wymienione w wykazie materiałów do konserwacji (załącznik nr 12 do SIWZ). 11. Wymiana części, podzespołów niewymienionych w załączniku nr 12 do SIWZ spowodowana dewastacją, kradzieżą, umyślnym zniszczeniem, długoletnią eksploatacją, bądź zużyciem się materiałowym, będzie rozliczana na podstawie oferty cenowej zatwierdzonej przez Zamawiającego lub średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonywania prac. 12. Koszt robocizny związany z usunięciem awarii należy uwzględnić w cenie serwisu. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez Wykonawcę usterek nie objętych przedmiotem postępowania dowolnej wybranej przez siebie firmie. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości konserwowanych urządzeń o maksymalnie 25% wartości zamówienia podstawowego. 15. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach