Przetargi.pl
Konserwacja i restauracja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa)

Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6284504 , fax. 022 6280375
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6284504, fax. 022 6280375
    REGON: 00109171400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radaopwim.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i restauracja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i rekonstrukcja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa). Prace obejmują nagrobki: 1. Piotr Zajączkowski - kw. 2-14 2. Maciej Harasimowicz - kw. 2-14 3. Aleksander Sienkiewicz - kw. 2-27 4. Ludomir Dybowski, Zofia z Charewiczów Dybowska - kw. 2-28 5. Narcyz Żurawski, Ewarysta Żurawska - kw. 2-29 6. Aleksander Zawadzki, Ewelina Zawadzka - kw. 2-34 7. Mieczysław Poderni, Karolina Poderni, Józefa Podreni - kw. 2-35 8. Andrzej Kiersnowski, Anius Kiersnowski - kw. 2-38 9. Julia z Iwickich Baszkewiczowa, Mikołaj Baszkiewicz - kw. 2-46 10. Chryzostom Wojewódzki, Amelia Wojewódzka - kw. 2-47 11. Waleria z Kamieńskich Zubowiczowa, Amelia Zubowiczowa - kw. 2-52 12. Alexander Falewicz, Kamilia z Haciskich Falewiczowa - kw. 2-53 13. Wiktor Izdebski - kw. 3-231 14. Ogrodzenie grobu Ruszczyca 15. Ogrodzenie grobu Palukne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ---
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia wymagane ustawami do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane i doświadczone osoby w celu obsadzenia podanych stanowisk: i. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganiom prawa miejscowego (litewskiego) oraz doświadczenie min. 5 lat pracy na stanowisku wymagającym tych uprawnień, ii. Konserwator zabytków - 2 osoby, każda posiadająca: uprawnienia odpowiadające wymaganiom prawa miejscowego (litewskiego) oraz doświadczenie min. 3 lat pracy na stanowisku konserwatora. c. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności samochodem ciężarowym, dźwigiem samojezdnym 10 t oraz samochodem samowyładowczym 5 t. d. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące prace kamieniarskie i konserwacyjno restauracyjne w obiektach objętych ochroną konserwatorską.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków określonych Wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące dokumenty: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; b. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli ww. wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; c. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radaopwim.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach