Gmina Krapkowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
ul. 3 Maja 17 17
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
REGON: 53141309900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i remonty ośwoetlenia ulicznego i konserwacja sygnalizacji świetlnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje : 1. Bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Krapkowice, poprzez prowadzenie robót konserwacyjnych, montażu opraw oświetleniowych, wymianie żarówek i bezpieczników oraz innych robót o podobnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , -poręczeniach bankowych lub poręczeniach
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz (na zał. nr 4) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na utrzymaniu i konserwacji oświetlenia na terenie miasta lub gminy na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN brutto. Ponadto Wykonawca winien załączyć do oferty przynajmniej jeden dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. wykaz (na zał. nr 3) niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; wymaga się aby wykonawca miał w dyspozycji lub będzie dysponował przynajmniej podnośnikiem samochodowym i samochodem transportowym, 6. 2.3 wykaz osób i podmiotów (na zał. nr 5), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia; wymaga się aby wykonawca dysponował dwoma pracownikami z uprawnieniami do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych: SEP grupa E do 1 kV; uprawnienia do pracy pod napięciem PPN. Osoby te winny posiadać aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokościach (do 12 m), 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 20% ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czasv reakcji na usunięcie awarii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Prudnik stanowiącego własność Gminy
Dodano: 2016-05-16 - Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie miasta i gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
Dodano: 2016-01-11 - Wykonywanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz usuwania niesprawności urządzeń, sieci i instalacji oświetlenia drogowego usytuowanego w mieście Opolu
Dodano: 2015-12-09 - Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017
Dodano: 2015-10-26 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Prudnik stanowiącego własność Gminy
Dodano: 2015-03-31 - Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prudnik - własność Gminy
Dodano: 2013-03-18 - Konserwacja i remonty oświetlenia ulicznego i konserwacja sygnalizacji świetlnej na terenie miasta i gminy jak również konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17-21
Dodano: 2012-11-12 - Konserwacja i remonty oświetlenia ulicznego i konserwację sygnalizacji świetlnej
Dodano: 2012-01-05 - Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta i gminy Namysłów
Dodano: 2011-04-08 - Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prudnik - własność Gminy
Dodano: 2011-03-17