Przetargi.pl
KONSERWACJA I OBSŁUGA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULIC, PLACÓW, DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I OBSŁUGA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA ULIC, PLACÓW, DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA OBSZARZE GMINY BIŁGORAJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na obszarze gminy Biłgoraj, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń, a w szczególności: a. prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, b. prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, c. załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego d. całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dotyczących funkcjonowania oświetlenia, e. sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia f. utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym g. wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanym jej złym stanem technicznym. h. wymiana uszkodzonych opraw bądź jej elementów (lamp, kloszy, żarówek, układów zapłonowych, dławików itp.) na nowe lub używane ale których stan techniczny pozwala na wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, i. wymiana uszkodzonych wysięgników , tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. na elementy nowe lub używane ale których stan techniczny pozwala na wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, j. naprawa uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, k. utylizacja uszkodzonych źródeł światła, l. wykonanie prac o charakterze interwencyjnym ( nie wymagających wszczęcia procedury formalno- prawnej do uzyskania pozwolenia na budowę) w zakresie remontu sieci oświetleniowej - dotyczy to wymiany obudowy, wyposażenia bądź całej szafy oświetleniowej w zależności od ich stanu technicznego, m. wymianę uszkodzonych słupów po stwierdzeniu uszkodzenia, Wykonanie czynności określonych w ust. 1 lit h i i wymaga każdorazowej akceptacji Zamawiającego. 2) Prace powyższe winny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego urządzeń i w oparciu o prowadzoną dokumentację eksploatacyjną lub na wniosek Zamawiającego. 3) Wymienionymi wyżej usługami winne zajmować się osoby, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). 4) Na terenie gminy zainstalowanych jest 861 lampy oświetleniowe czynne. Wykaz miejscowości z ilością i mocą lamp zawiera załącznik nr 1 do umowy. 5) Każdy Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do wykonania oględzin technicznych oświetlenia objętego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach