Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc na terenie gminy Pawłosiów w 2012 roku

Gmina Pawłosiów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, Pawłosiów 88
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6220380 , fax. 16 6220248
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłosiów
    Pawłosiów 88 88
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 6220380, fax. 16 6220248
    REGON: 65090044700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapawlosiow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc na terenie gminy Pawłosiów w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc na terenie gminy Pawłosiów w 2012 roku. W zakres zamówienia wchodzi konserwacja urządzeń: - punktów świetlnych - 674 szt. - punktów zapalania (sterowania) - 47 szt. Prowadzenie eksploatacji, obsługę i konserwację urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. a) Oferent określi cenę za konserwację i obsługę urządzeń - wszystkich punktów świetlnych na terenie gminy Pawłosiów tj. stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. oraz Gminy Pawłosiów. Opłata za utrzymanie i konserwację rozliczana będzie w cyklach miesięcznych. Podstawą uregulowania opłaty będzie rachunek i protokół odbioru robót podpisany przez Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego. b) Oferent sporządzając ofertę winien uwzględnić okoliczność, że część urządzeń oświetleniowych, których konserwacja ma być przedmiotem usługi stanowi własność PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. Wykonawca powinien uregulować więc własnym staraniem, kwestię dostępu do urządzeń. Cena za konserwację i obsługę urządzeń powinna uwzględnić ewentualne koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z uzyskaniem zgody właściciela urządzeń na dostęp do nich. c) Do obowiązków wykonawcy należy : - Dokonanie raz w roku oględzin oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych w celu wykrycia uszkodzeń mechanicznych. - Sporządzenie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazanie informacji z oględzin Zamawiającemu. - Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dzienniki oględzin, przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów). d) Utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, a to: - utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, - okresowe (raz w roku) czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych, - malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych - utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.: systematyczne usuwanie z latarń i szaf oświetleniowych plakatów, anonsów, nielegalnych reklam i tabliczek informacyjnych, obejm, uchwytów, linek, sznurów itp., z wyjątkiem oznakowania drogowego oraz obejm i uchwytów flagowych e) Wymiana elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, a to: - uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), - uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. - innych elementów nie ujętych wyżej, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia; f) Usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia. g) Załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego, h) Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji oraz zgłoszeń o usterkach dot. funkcjonowania oświetlenia ulicznego, a także prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, i) Utylizacja uszkodzonych źródeł światła. j) Pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp. k) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: - Na wniosek Zamawiającego do kontroli stanu oświetlenia w porze świecenia. Kontrole będą przeprowadzone wspólnie przez obie strony - termin i zakres kontroli strony będą uzgadniać z 3 dniowym wyprzedzeniem. - Sprawdzanie i poprawne działanie: układów zapłonowych opraw, stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, poziomu hałasu i drgań źródeł światła, oraz wskazań aparatury kontrolno - pomiarowej. - Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowego (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 7 dni). - Bieżącą współpracę z PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., Rejonowy Zakład Energetyczny w Jarosławiu w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. - Wykonawca - konserwator ma obowiązek uczestnictwa w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń oświetlenia ulicznego. Urządzenia te włącza się do konserwacji po upływie terminu gwarancji udzielonego przez wykonawcę robót. - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania stałej umowy na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą uprawnienia do prowadzenia takiej działalności oraz zezwolenie na gromadzenie i transport materiałów niebezpiecznych. Odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm. ). Wywóz odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach