Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie połączona wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej w roku 2018/2019

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie połączona wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej w roku 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń technologii basenu i jacuzzi na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie połączona wraz z dostawą środków chemicznych do utrzymania czystości wody basenowej. W trakcie trwania przedmiotu zamówienia przewiduje się przerwę technologiczna w miesiącu sierpniu. Podczas przerwy technologicznej w miesiącu sierpniu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądu urządzeń technologii basenu i jacuzzi oraz wykonania szeregu czynności opisanych w pkt. 4. Specyfikacji technicznej. Koszt przeglądu technologii basenu podczas przerwy technologicznej Wykonawca uwzględnia w formularzu cenowym stanowiącym integralną część przedmiotu zamówienia. Przegląd basenu i jacuzzi, przerwa technologiczna będzie realizowana w miesiącu sierpniu 2019 r. W trakcie trwania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany i odpowiedzialny za: • prowadzenie bieżącej konserwacji i dokonywanie napraw urządzeń technologii basenu i jacuzzi, • dostawę środków chemicznych do utrzymania odpowiedniej jakości wody basenowej i jacuzzi, • ciągłe monitorowanie parametrów wody basenowej i jacuzzi, • utrzymanie parametrów wody basenowej i jacuzzi • zapewnienie dyżuru wykwalifikowanego personelu. Przygotowanie basenu i jacuzzi do użytkowania: Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przygotowania basenu i jacuzzi wraz z instalacjami technologii basenu i jacuzzi do użytkowania obiektu. Wykonawca wykona przegląd technologii basenu, technologii jacuzzi, czyszczenie, dezynfekcje, napełnienie niecki basenu i wanny z hydromasażem oraz rozruch instalacji technologii basenu i jacuzzi. Obsługa i konserwacja urządzeń technologii basenu i jacuzzi wraz z dostawą środków chemicznych połączona z bieżącą konserwacją niecki basenowej. Zakresem jest obsługa urządzeń technologii basenu z dostawą środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów chemiczno–biologicznych wody basenowej i jacuzzi połączony z konserwacją urządzeń oraz zapewnienie dyżuru na terenie basenu umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres zamówienia. Czyszczenie wanny jacuzzi Wykonawca jest zobowiązany do czyszczenia wanny jacuzzi przy użyciu przeznaczonego do tego celu odkurzacza. Odkurzacz do jacuzzi w trakcie trwania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca przedmiotowej umowy. Czyszczenie przeprowadzać codziennie. Godziny realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dyżuru i nadzoru przez wykwalifikowany personel na terenie basenu umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, czyli godzinę przed otwarciem basenu, w trakcie otwarcia basenu i godzinę po zamknięciu basenu. Basen otwarty w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedziałku do niedzieli. Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić dyżur w ramach nieprzewidzianych sytuacji np. awarie oraz być gotowy do przyjmowania zgłoszeń awaryjnych na czynny całodobowo telefon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w zał. nr 1 do umowy tj. w Specyfikacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 8);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach