Przetargi.pl
Konserwacja i naprawy elektromechanicznych napędów drzwi automatycznych na stacjach Metra Warszawskiego

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawy elektromechanicznych napędów drzwi automatycznych na stacjach Metra Warszawskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie konserwacji i napraw elektromechanicznych napędów drzwi automatycznych na stacjach Metra Warszawskiego Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją techniczną (zał. nr 1 do SIWP); 2) Wzorem umowy (zał. nr 8 do SIWP);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące, 00/100) Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.8 Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) Wypełniony formularz cenowy dot. konserwacji (zał. nr 2a do SIWP), który Wykonawca jest zobowiązany złożyć zarówno w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej), jak i w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej. Formularz cenowy musi zostać podpisany przez Wykonawcę. (w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej - kwalifikowanym podpisem elektronicznym), 2) Wypełniony formularz cenowy części zamiennych (zał. nr 2b do SIWP), który Wykonawca jest zobowiązany złożyć zarówno w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej), jak i w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej. Formularz cenowy musi zostać podpisany przez Wykonawcę. (w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej - kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 3) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 4) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 5) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 6) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 7) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału: w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 1) SIWP: - wykaz usług (zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWP), w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 2) SIWP: - autoryzację, certyfikat lub zaświadczenie wystawione przez producentów napędów drzwi automatycznych będących przedmiotem konserwacji i napraw w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. GEZE i DORMA w zakresie prowadzenia serwisu automatów drzwiowych, - w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 3) SIWP: - wykaz osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWP) 8) w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów: a) zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 5.1.2 SIWP b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dla tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, tych podmiotów, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 10 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach