Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa wiat przystankowych posadowionych na terenie miasta Sosnowca.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa wiat przystankowych posadowionych na terenie miasta Sosnowca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącej naprawie oraz konserwacji infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie miasta Sosnowiec. Na terenie miasta zainstalowane są obecnie wiaty typu: Merkury, Vega, EOS, Orion oraz wiaty metalowe starszego typu, ławko-słupki. Wykaz obiektów wraz z ich lokalizacją przedstawia tabela nr 1 i stanowi integralną część nn. Specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany lokalizacji lub ilości wiat podlegających konserwacji i naprawie w ramach przedmiotu zamówienia . Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty jest zobowiązany do zapoznania się w terenie z obiektami, w których zamierza świadczyć usługę wg Tabeli nr 1 - Wykaz wiat oraz Tabeli nr 2 - Zakres świadczonych usług zamieszczonych w SIWZ. 2. Informacje szczegółowe dot. przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres prac obejmuje usługi kompleksowe tj. materiał niezbędny do wykonania usługi, jak i jego prawidłowy montaż. Przykładowo wymianę szyb określonych w pkt. 1 oraz 2 tabeli nr 2 w SIWZ należy rozumieć jako usługę kompleksową tzn., w cenę wymiany szyb należy również zaliczyć uzupełnienie lub wymianę uszczelek, odbojników dystansowych oraz pozostałych elementów niezbędnych do ich prawidłowego zamocowania. 2.2. Szyby z nadrukiem muszą być oznaczone dwoma żółtymi paskami ostrzegawczymi (bez reklam) o szerokości paska od 5 do 8 cm, wykonanymi w sposób trwały. 2.3. Mycie wiat odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, w terminie przez niego określonym. Mycie może dotyczyć wszystkich wiat na terenie miasta lub wybranych przez Zamawiającego. Mycie bezdotykowe obejmuje całą wiatę (ściany boczne z obydwu stron wraz z dachem oraz siedzisko). Wiaty należy umyć przy zastosowaniu myjni ciśnieniowej z podgrzewaniem wody /do temperatury ok. 800C/ przy użyciu środka w postaci piany aktywnej i spłukaniu wodą. Nadmiar wody z szyb należy usunąć przy pomocy gumowej ściągaczki, siedzisko ławki osuszyć przez usunięcie wody przy pomocy gąbki. Nie dopuszcza się stosowania żadnych rozpuszczalników i środków żrących. 2.4. Przegląd przystanków autobusowych wykonywany będzie na zlecenie Zamawiającego, w terminie przez niego określonym. Czynności wykonywane podczas przeglądu: nitowanie naderwanych połączeń; oczyszczenie rynien dachowych; wytarcie siedziska (dot. ławek wolnostojących, jak i zespolonych z konstrukcją wiaty); usuwanie z wiat naklejanych ogłoszeń i reklam nie związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej, naklejanie (uzupełnienie) naklejek o zakazie palenia lub innych, których treść określona będzie przez Zamawiającego; odnotowanie w protokole brakujących lub zniszczonych elementów wiat, odnotowanie informacji o uszkodzeniu lub braku tablicy z nazwą przystanku, odnotowanie informacji na temat uszkodzenia nawierzchni przystanku, braku lub dewastacji słupka przystankowego lub rozkładu jazdy; wykonanie dokumentacji zdjęciowej wiat; Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu pisemnych informacji o stwierdzonych usterkach, uszkodzeniach, dewastacjach, po każdym dokonanym przeglądzie, w terminie do dwóch dni od jego zakończenia. 2.5. Kolory farb przeznaczone do malowania infrastruktury przystankowej wg tabeli RAL przedstawia poniższe zestawienie: - kolor brązowy: RAL 8017; - kolor zielony: RAL 6029; - kolor beżowy: RAL 1015; 2.6. Zamawiający każdorazowo zleca Wykonawcy wykonanie poszczególnych prac objętych przedmiotem zamówienia w drodze odrębnego zlecenia zawierającego zakres rzeczowy i termin wykonania w formie pisemnej. 2.7. W przypadkach szczególnych, zagrażających bezpieczeństwu, np.: rozbite szyby, odstające elementy wiaty, uszkodzenia konstrukcji nośnej lub/i dachu itp. - zlecenie naprawy może zostać zgłoszone telefonicznie lub za pomocą faksu. Zamawiający dokona potwierdzenia zlecenia również w formie pisemnej w terminie do 3 dni roboczych. 2.8. Zamawiający może zlecić wykonanie prac dodatkowych nie przewidzianych powyższym zakresem rzeczowym, wówczas ceny: materiałów, robocizny oraz sprzętu (które nie zostały wyspecyfikowane w niniejszej ofercie) przyjmowane będą wg obowiązującego poziomu średnich cen określonych w wydawnictwie SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego okres rozliczeniowy. Rozliczenie prac nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy dostarczony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego - Naczelnika Wydziału Organizacji Zarządzania Drogami i Ruchem Drogowym. 2.9. Wykonawca, w czasie realizacji zadania zobowiązany jest do: stałej gotowości do wykonywania zleconych prac, w tym również prac zleconych w przypadkach szczególnych na zgłoszenia telefoniczne lub za pomocą faksu, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; podjęcia interwencji nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia w przypadkach szczególnych, zagrażających bezpieczeństwu, np.: rozbite szyby, odstające elementy wiaty, uszkodzenia konstrukcji nośnej lub/i dachu, itp.; zabezpieczenia oraz oznakowania stref wykonywanych prac, a w przypadku zajęcia pasa drogowego do wykonania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu we własnym zakresie i na własny koszt; utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na swój koszt zbędnych materiałów, odpadów itp; wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 2.10. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane przez siebie prace. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad i nieprawidłowości w wymienianych/naprawianych elementach, które ujawnione zostaną w okresie obowiązywania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach