Przetargi.pl
KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH ( 24/ZP/14 )

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH ( 24/ZP/14 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i naprawa systemów alarmowych w: -Wojskowej Komendzie Uzupełnień w Tomaszowie Mazowieckim, ul. P.O.W. 9, -Węźle Łączności w Nowym Glinniku - system alarmowy zamontowany w obiekcie w Tomaszowie Mazowieckim, -31 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zgierzu, ul. Konstantynowska 85, -Wojewódzkim Sztabie Wojskowym w Łodzi, ul. Źródłowa 52, -Wojskowym Studium Nauczania Języków Obcych w Łodzi, ul. Źródłowa 52, -Wojskowym Ośrodku Badawczo Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Gdańska 89, -Wojskowej Komendy Uzupełnień w Łodzi, ul. 6. Sierpnia 104, -Węźle Łączności w Łodzi, Pl. Hallera 1, -Wojskowej Komendy Uzupełnień w Skierniewicach, ul Batorego 64. -Jednostce Wojskowej 4392 w Nowym Glinniku gm. Lubochnia, -Jednostce Wojskowej 4391 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72, -Jednostce Wojskowej 4389 Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72, -Jednostce Wojskowej 4395 w Leźnicy Wielkiej. -74 Regionalnym Przedstawicielstwie Wojskowym przy ul. Legionów 83 w Łodzi -Wojskowym Centrum Kształcenia Medycznego w Łodzi, ul. 6. Sierpnia 92 i 1. Maja 90 -Wojskowym Biurze Emerytalnym -Składzie Regny, 95-040 Koluszki -Składzie Kutno, ul. Bohaterów Walk Nad Bzurą -Składzie Gałkówek, ul. Łódzka 26 2. Konserwacja realizowana musi być zgodnie z Normą Obroną NO-04-A004-8. 2.1. Zakres konserwacji: -Sprawdzenie instalacji i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; -Sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich; -Sprawdzenie zasilaczy głównych i rezerwowych; -Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, wykonanie testu chodzenia dla czujek PIR i dualnych, sprawdzenie zasięgu działania; -Utrzymanie w czystości czujek w zakresie istotnym dla ich funkcjonowania; -Sprawdzenie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie; -Sprawdzenie zabezpieczenia antysabotażowego urządzeń; -Sprawdzenie poprawności pracy drukarki systemu i czytelności wydruków; -Sprawdzenie urządzeń centralnych i ich obsługi zgodnie z procedurami; -Sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmu; -Sprawdzenie programowania i nadawania praw dostępu, aktualizacja kodów dostępu; -Sprawdzenie i regulacja blokownia i odblokowania drzwi; -Regulacja samozamykaczy drzwi; -Sprawdzenie poprawności działania i regulacja kamer; -Sprawdzenie sygnalizacji pożarowej wg normy - PN-E-08350-14:2002; -Przeprowadzenie niezbędnych remontów i napraw w wyniku, których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami; -Sprawdzenie w obecności użytkowników czy każdy system zabezpieczenia jest w stanie gotowości. 2.2. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konserwacji zabezpiecza Wykonawca. 2.3. Po wykonaniu każdej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książce systemów alarmowych przechowywanej u Użytkownika. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) I konserwacji do 31 marca 2014, b) II konserwacji do 30 czerwca 2014, c) III konserwacji do 30 września 2014, d) IV konserwacji do 30 listopada 2014, 2.5. Wraz pierwszą konserwacją Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia ukompletowania systemu według wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2 do umowy). 3. Naprawy - w przypadku wystąpienia awarii systemu alarmowego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godzin od zgłoszenia. 3.1. Naprawa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie i polegać będzie na: -znalezieniu i zdiagnozowaniu przyczyn awarii; -usprawnieniu - naprawie i/lub wymianie uszkodzonego elementu; -w razie braku możliwości dokonania naprawy w miejscu użytkowania Wykonawca wymontuje urządzenie i dostarczy własnym środkiem transportu do punktu serwisowego, a na ten czas, celem zapewnienia sprawności systemu, zainstaluje urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie wymontowane. 3.2. Podjęcie naprawy powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie określonym w ust. 3, po telefonicznym zgłoszeniu awarii do wykonawcy i 31 WOG. Potwierdzenie zgłoszenia przesłane zostanie Wykonawcy i do 31 WOG w Zgierzu faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania faksu, poprzez odesłanie pierwszej strony opatrzonej datą i godziną wpłynięcia faksu oraz czytelnym podpisem osoby, która odbierze faks. W przypadku potwierdzenia Zamawiający uzna rozmowę telefoniczną i raport z faksu Zamawiającego, jako skuteczne zgłoszenie awarii. 3.3. Naprawy realizowane będą na polecenie zamawiającego za opłatą ustaloną przez Strony. W tym celu przed przystąpieniem do usunięcia awarii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu każdorazowo, celem zatwierdzenia, kalkulację kosztów naprawy oraz termin jej realizacji. 3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania naprawy odbywać się będzie przy zastosowaniu stawki za jedno roboczogodzinę. 3.5. Stawka za 1 roboczogodzinę obejmuje wszelkie koszty związane z naprawą, za wyjątkiem kosztów części zamiennych. 3.6. Części zamienne niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dokona ich zakupu. Zamawiający pokrywa koszt części w wysokości ceny ich zakupu (Wykonawca do ceny zakupu nie dolicza własnej marży), na podstawie faktury lub WZ, do której Wykonawca załączy kopie dowodu zakupu części. Koszt roboczogodziny będzie następstwem oferty. 3.7. Odbiór prac odbędzie się protokólarnie po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania systemu, do którego Wykonawca zobowiązany jest załączyć n/w dokumenty: wykaz zamontowanych urządzeń (części zamiennych); -opis urządzenia oraz nazwę producenta; -normę, z którą jest zgodne urządzenie; -w przypadku, gdy urządzenie jest certyfikowane - nazwę lub znak firmowy organizacji certyfikującej; -klasę zabezpieczenia; -klasę środowiskową; -kartę gwarancyjną na zamontowane urządzenia oraz dokonać wpisu do książki systemu (dowodu urządzenia) wymiany lub naprawy. 4. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych w związku, z czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pionem ochrony składającym się z pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa w zakresie ochrony informacji niejawnych i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE oraz przeszkolonego kierownika kancelarii tajnej oraz dysponował Kancelarią Tajną - w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) na potwierdzenie, czego wymaga, aby oferta zawierała oświadczenie o dysponowaniu Kancelarią Tajną i Pionem Ochrony (załącznik nr 10 do SIWZ) 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania zawiera załącznik nr 3 do SIWZ 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach