Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa systemów alarmowych 20 ZP 13

Jednostka Wojskowa Nr 2573 ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2573
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa systemów alarmowych 20 ZP 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i naprawa systemów alarmowych. 2. Konserwacja realizowana musi być zgodnie z Normą Obroną NO-04-A004-8, PN-93 E-08390 14 oraz zasadami określonymi w Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych sygn. OIN 5 2011. 2.1. Zakres konserwacji: -Sprawdzenie instalacji i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; -Sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich; -Sprawdzenie zasilaczy głównych i rezerwowych; -Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, wykonanie testu chodzenia dla czujek PIR i dualnych, sprawdzenie zasięgu działania; -Utrzymanie w czystości czujek w zakresie istotnym dla ich funkcjonowania; -Sprawdzenie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie; -Sprawdzenie zabezpieczenia antysabotażowego urządzeń; -Sprawdzenie poprawności pracy drukarki systemu i czytelności wydruków; -Sprawdzenie urządzeń centralnych i ich obsługi zgodnie z procedurami; -Sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmu; -Sprawdzenie programowania i nadawania praw dostępu, aktualizacja kodów dostępu; -Sprawdzenie i regulacja blokownia i odblokowania drzwi; -Regulacja samozamykaczy drzwi; -Sprawdzenie poprawności działania i regulacja kamer; -Sprawdzenie sygnalizacji pożarowej wg normy - PN-E-08350-14:2002; -Przeprowadzenie niezbędnych remontów i napraw w wyniku, których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami; -Sprawdzenie w obecności użytkowników czy każdy system zabezpieczenia jest w stanie gotowości. 2.2. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konserwacji zabezpiecza Wykonawca. 2.3. Po wykonaniu każdej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książce systemów alarmowych przechowywanej u Użytkownika. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) I konserwacji w ciągu 7 dni od podpisania umowy, b) II konserwacji do 30 czerwca, c) III konserwacji do 30 września, d) IV konserwacji do 15 grudnia. 3. Naprawy - w przypadku wystąpienia awarii systemu alarmowego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. 3.1. Naprawa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie i polegać będzie na: -znalezieniu i zdiagnozowaniu przyczyn awarii; -usprawnieniu - naprawie i/lub wymianie uszkodzonego elementu; -w razie braku możliwości dokonania naprawy w miejscu użytkowania Wykonawca wymontuje urządzenie i dostarczy własnym środkiem transportu do punktu serwisowego, a na ten czas, celem zapewnienia sprawności systemu, zainstaluje urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie wymontowane. 3.2. Podjęcie naprawy powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie określonym w ust. 3, po telefonicznym zgłoszeniu awarii. Potwierdzenie zgłoszenia przesłane zostanie Wykonawcy faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania faksu, poprzez odesłanie pierwszej strony opatrzonej datą i godziną wpłynięcia faksu oraz czytelnym podpisem osoby, która odbierze faks. W przypadku potwierdzenia Zamawiający uzna rozmowę telefoniczną i raport z faksu Zamawiającego, jako skuteczne zgłoszenie awarii. 3.3. Części zamienne niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dokona ich zakupu. Zamawiający pokrywa koszt części w wysokości ceny ich zakupu (Wykonawca do ceny zakupu nie dolicza własnej marży), na podstawie faktury, do której Wykonawca załączy kopie dowodu zakupu części. 3.4. Odbiór prac odbędzie się protokólarnie po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania systemu, do którego Wykonawca zobowiązany jest załączyć n/w dokumenty: -wykaz zamontowanych urządzeń (części zamiennych); -opis urządzenia oraz nazwę producenta; -normę, z którą jest zgodne urządzenie; -w przypadku, gdy urządzenie jest certyfikowane - nazwę lub znak firmowy organizacji certyfikującej; -klasę zabezpieczenia; -klasę środowiskową; -kartę gwarancyjną na zamontowane urządzenia oraz dokonać wpisu do książki systemu (dowodu urządzenia) wymiany lub naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach