Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie

"Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, ul. Pańska 81/83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6191043 , fax. 022 6700596
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o.
    ul. Pańska 81/83 81/83
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6191043, fax. 022 6700596
    REGON: 01268900900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trasa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia (zadanie I), 2)konserwacja i eksploatacja systemu zasilania i sterowania instalacji odwodnienia (zadanie II) znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna i zestawienie czynności konserwacyjno-serwisowych opracowane na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na pełnienie funkcji operatora tunelu zagłębienia Wisłostrady udzielanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza 2006 000 EUR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: 1) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 2) posiada doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, polegającego na remoncie, konserwacji lub eksploatacji: a) instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), 3) powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobom posiadającym uprawnienia: a) do nadzoru nad osobami wykonującymi prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), b) do wykonywania czynności w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), 4) dysponuje potencjałem technicznym, który obejmuje wyposażenie ze sprzętem do wykonania zamówienia (dotyczy zadania nr I). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0/1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy zadań nr I i nr II), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadań nr I i nr II), 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 4) wykaz zamówień o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie, konserwacji lub eksploatacji: a) instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za poszczególne obowiązki określone w szczegółowych informacjach o warunkach udziału w postępowaniu (dotyczy zadania nr II), 5) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada: a) świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające osoby kierujące czynnościami osób wykonujących prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), b) świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania czynnościami w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), 6) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca, obejmujący wóz asenizacyjny o pojemności min 10 m3, beczkowóz o pojemności min 10 m3, pompy elektryczne o mocy min 3 kW - 2 szt, pompy spalinowe o mocy min 3 kW - 2 szt., urządzenie do czyszczenia i udrażniania kanalizacji do długości (przewód min. 50 mb) oraz urządzenia do zbierania i transportu odpadów ropopochodnych. (dotyczy zadania nr I). Jeżeli wykonawca przewiduje, że do wykonania zamówienia użyje podwykonawców, powinien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia: 1) osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2) potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6 wykonawca wskazał podmiot, który udostępni wskazane narzędzia. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.trasa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach