Przetargi.pl
„Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021”.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WRAZ Z WARUNKAMI PODSTAWOWYMI I. CZĘŚĆ I Asortyment I -Czynności bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych. 1)) Codzienna kontrola pracy wszystkich sygnalizacji w tym: drobne prace konserwacyjne takie jak mycie sygnalizatorów, wymiana drobnych elementów takich jak, żarówki w sygnalizatorach, bezpieczniki, uzupełnienie daszków, uzupełnienie soczewek, wymiana elementów optyki w komorach sygnalizatora, regulacja głośności sygnalizatorów akustycznych, kontrola pracy wideodetekcji. Asortyment II – Roboty powtarzalne dla utrzymania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej wynikłe z typowych awarii lub zniszczenia 1) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie; 2) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku; 3) Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych); 4) Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy); 5) Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach; 6) Wymiana wkładu LED fi 200 lub fi 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie lub wysięgniku; 7) Remont lub wymiana pętli indukcyjnej w jezdni; 8) Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów lub wysięgników sygnalizacji. SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU w części I: 1) skrzyżowanie ulic DK-94 - Sadowskiego, 2) skrzyżowanie ulic DK-94 - Kotuchy, 3) ul. Bednorza – przejście dla pieszych, 4) ul. Sadowskiego – przejście dla pieszych. 5) ul. Oświęcimska – przejście dla pieszych, 6) ul. Oświęcimska – przejście dla pieszych – skrzyżowanie z ul. I Armii WP. 7) skrzyżowanie ulic Bytomska - Wyszyńskiego, 8) ul. Bytomska – w rejonie szpitala - przejście dla pieszych, 9) skrzyżowanie ulic Bytomska- Pod Lipami, II. CZĘŚĆ II Asortyment I - Czynności bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych. 1) Codzienna kontrola pracy wszystkich sygnalizacji w tym: drobne prace konserwacyjne takie jak mycie sygnalizatorów, wymiana drobnych elementów takich jak, żarówki w sygnalizatorach, bezpieczniki, uzupełnienie daszków, uzupełnienie soczewek, wymiana elementów optyki w komorach sygnalizatora, regulacja głośności sygnalizatorów akustycznych, kontrola pracy wideodetekcji. Asortyment II – Roboty powtarzalne dla utrzymania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej wynikłe z typowych awarii lub zniszczenia. 1) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie; 2) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku; 3) Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych); 4) Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy); 5) Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach; 6) Wymiana wkładu LED fi 200 lub fi 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie lub wysięgniku; 7) Remont lub wymiana pętli indukcyjnej w jezdni; 8) Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów lub wysięgników sygnalizacji. SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU w części II: 1) ul. Karola Miarki- wyjazd z PSP, 2) ul. Bytomska – Bazylika - przejście dla pieszych, 3) skrzyżowanie ulic Bytomska - Papieża Jana Pawła II, 4) skrzyżowanie ulic DW 911 - Karola Miarki - Podmiejska, 5) skrzyżowanie ulic DW 911 - Papieża Jana Pawła II, 6) skrzyżowanie ulic Papieża Jana Pawła II - Ziętka. 7) skrzyżowanie ulic Ziętka - Konstytucji 3-go Maja, 8) ul. Tarnogórska - przejście dla pieszych. III. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stosowania do rozliczenia Umowy cen jednostkowych podanych w ofercie, 2. Zapewnienia całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym, także w dni wolne od pracy oraz święta. 3. Codziennego zgłaszania do godz. 8:00 w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie miejsc prowadzenia prac w tym dniu, 4. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności tzn. przystąpienia do zabezpieczenia miejsca awarii i przystąpienia do jej usunięcia w czasie wskazanym w ofercie , ale nie później niż 50 minut od chwili zgłoszenia jej Wykonawcy przez pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie lub ośrodka dyspozytorskiego, tj. Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Piekarach Śląskich - również w dni wolne od pracy i w święta, 5. Przedstawiania w trakcie odbioru atestów na zabudowane materiały oraz rozliczenia materiałów z odzysku, 6. Stosowania oznakowania prac zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W zakresie prac koniecznych do wykonania do końca maja, należy przeprowadzić przegląd wszystkich sygnalizacji wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. Raport z przeglądu wraz z pomiarami należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do końca czerwca. Koszt tych prac należy skalkulować w pozycji dziennej kontroli. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na roboty związane z montażem nowych elementów sygnalizacji (nie dotyczy wymiany źródeł światła). 7. W sytuacji gdy Wykonawca nie zabezpieczy miejsca awarii i nie przystąpi do prac zmierzających do jej usunięcia w czasie wskazanym w ofercie od chwili jej telefonicznego zgłoszenia Wykonawcy przez pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Piekarach Śląskich - również w dni wolne od pracy i w święta, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody i odszkodowania wynikające z tego tytułu. IV. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. fizyczne wykonywanie prac i czynności w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania sygnalizacji w tym zawartych w asortymencie I i II. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 3 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach