Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2020-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WRAZ Z WARUNKAMI PODSTAWOWYMI I. CZĘŚĆ I Asortyment I -Czynności bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych. 1)) Codzienna kontrola pracy wszystkich sygnalizacji w tym: drobne prace konserwacyjne takie jak mycie sygnalizatorów, wymiana drobnych elementów takich jak, żarówki w sygnalizatorach, bezpieczniki, uzupełnienie daszków, uzupełnienie soczewek, wymiana elementów optyki w komorach sygnalizatora, regulacja głośności sygnalizatorów akustycznych, kontrola pracy wideodetekcji. Asortyment II – Roboty powtarzalne dla utrzymania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej wynikłe z typowych awarii lub zniszczenia 1) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie; 2) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku; 3) Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych); 4) Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy); 5) Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach; 6) Wymiana wkładu LED fi 200 lub fi 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie lub wysięgniku; 7) Remont lub wymiana pętli indukcyjnej w jezdni; 8) Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów lub wysięgników sygnalizacji. SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU w części I: 1) skrzyżowanie ulic DK-94 - Sadowskiego, 2) skrzyżowanie ulic DK-94 - Kotuchy, 3) ul. Bednorza – przejście dla pieszych, 4) ul. Sadowskiego – przejście dla pieszych. 5) ul. Oświęcimska – przejście dla pieszych, 6) ul. Oświęcimska – przejście dla pieszych – skrzyżowanie z ul. I Armii WP. 7) skrzyżowanie ulic Bytomska - Wyszyńskiego, 8) ul. Bytomska – w rejonie szpitala - przejście dla pieszych, 9) skrzyżowanie ulic Bytomska- Pod Lipami, II. CZĘŚĆ II Asortyment I - Czynności bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych. 1) Codzienna kontrola pracy wszystkich sygnalizacji w tym: drobne prace konserwacyjne takie jak mycie sygnalizatorów, wymiana drobnych elementów takich jak, żarówki w sygnalizatorach, bezpieczniki, uzupełnienie daszków, uzupełnienie soczewek, wymiana elementów optyki w komorach sygnalizatora, regulacja głośności sygnalizatorów akustycznych, kontrola pracy wideodetekcji. Asortyment II – Roboty powtarzalne dla utrzymania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej wynikłe z typowych awarii lub zniszczenia. 1) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie; 2) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku; 3) Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych); 4) Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy); 5) Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach; 6) Wymiana wkładu LED fi 200 lub fi 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie lub wysięgniku; 7) Remont lub wymiana pętli indukcyjnej w jezdni; 8) Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów lub wysięgników sygnalizacji. SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU w części II: 1) ul. Karola Miarki- wyjazd z PSP, 2) ul. Bytomska – Bazylika - przejście dla pieszych, 3) skrzyżowanie ulic Bytomska - Papieża Jana Pawła II, 4) skrzyżowanie ulic DW 911 - Karola Miarki - Podmiejska, 5) skrzyżowanie ulic DW 911 - Papieża Jana Pawła II, 6) skrzyżowanie ulic Papieża Jana Pawła II - Ziętka. 7) skrzyżowanie ulic Ziętka - Konstytucji 3-go Maja, 8) ul. Tarnogórska - przejście dla pieszych. III. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stosowania do rozliczenia Umowy cen jednostkowych podanych w ofercie, 2. Zapewnienia całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym, także w dni wolne od pracy oraz święta. 3. Codziennego zgłaszania do godz. 8:00 w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie miejsc prowadzenia prac w tym dniu, 4. Zapewnienia całodobowej dyspozycyjności tzn. przystąpienia do zabezpieczenia miejsca awarii i przystąpienia do jej usunięcia w czasie wskazanym w ofercie , ale nie później niż 50 minut od chwili zgłoszenia jej Wykonawcy przez pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie lub ośrodka dyspozytorskiego, tj. Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Piekarach Śląskich - również w dni wolne od pracy i w święta, 5. Przedstawiania w trakcie odbioru atestów na zabudowane materiały oraz rozliczenia materiałów z odzysku, 6. Stosowania oznakowania prac zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W zakresie prac koniecznych do wykonania do końca maja, należy przeprowadzić przegląd wszystkich sygnalizacji wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. Raport z przeglądu wraz z pomiarami należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do końca czerwca. Koszt tych prac należy skalkulować w pozycji dziennej kontroli. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na roboty związane z montażem nowych elementów sygnalizacji (nie dotyczy wymiany źródeł światła). 7. W sytuacji gdy Wykonawca nie zabezpieczy miejsca awarii i nie przystąpi do prac zmierzających do jej usunięcia w czasie wskazanym w ofercie od chwili jej telefonicznego zgłoszenia Wykonawcy przez pracowników Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piekary Śląskie lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Piekarach Śląskich - również w dni wolne od pracy i w święta, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody i odszkodowania wynikające z tego tytułu. IV. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. fizyczne wykonywanie prac i czynności w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania sygnalizacji w tym zawartych w asortymencie I i II. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 3 projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i 2 2) Wykaz cen dla asortymentu I i asortymentu II dla części I i II. (odpowiednio Załącznik 1a,1b i 2a,2b) 3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – Załącznik nr 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świąteczna dekoracja i oświetlenie Miasta Chorzowa
Dodano: 2022-10-20 - „Świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetleniu ulic, chodników, skwerów, otwartych parków, zieleńców i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Piekary Śląskie”.
Dodano: 2021-02-12 - „Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021”.
Dodano: 2021-01-18 - świąteczne oświetlenie miasta Chorzowa
Dodano: 2020-11-04 - 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja ulicznych sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych powiatu tarnogórskiego w latach 2020 - 2022.
Dodano: 2019-11-28 - Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie.
Dodano: 2019-11-19 - CZĘŚĆ NR 1 - Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego będącego własnością miasta – zadania powiatu i gminy CZĘŚĆ NR 2 - Konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Mysłowice CZĘŚĆ NR 3 - Konserwacja oświetlenia przejść podziemnych
Dodano: 2019-03-20 - Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Dodano: 2018-12-05 - ŚWIĄTECZNE OŚWIETLENIE MIASTA CHORZOWA
Dodano: 2018-10-31 - Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.
Dodano: 2017-12-07