Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na terenie Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wyszków: Oprawy oświetlenia ulicznego 5 459 szt. tj.: - na terenie miasta – 2 965 szt. - na terenie sołectw – 2494 szt. Ilość punktów zapalania: 175 szt. tj.: - na obszarze miasta – 75 szt. - na obszarze sołectw – 100 szt. Urządzenia sterujące: - zegary sterujące. - urządzenia /fotokomórki /sterujące Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę źródeł światła ,dławików i bezpieczników latarniowych (w trakcie wymiany należy stosować elementy o takich samych parametrach jak elementy uszkodzone) – w szacunkowej ilości rocznej : żarówki – 3 000 szt., dławiki- 500 szt., bezpieczniki- 500szt., stateczniki a. – 500 szt. 2. Regulacje zegarów i wyłączników zmierzchowych zgodnie ze zmianą czasu, porą roku. 3. Konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu. 4. Zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych. 5. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji. 6. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym poprzez: a. zakup i montaż uszkodzonych kompletnych opraw – w szacunkowej ilości rocznej – 20 szt. b. wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów – w szacunkowej ilości rocznej – 50 szt. c. wymianę lub naprawę lub zakup i montaż drzwiczek słupowych- w szacunkowej ilości rocznej – 40 szt.; d. naprawa lub zakup i montaż skrzynek- w szacunkowej ilości rocznej 20 szt.; e. pionowanie pochylonych słupów, regulację naciągu przewodów oświetleniowych ; f. lokalizację i naprawę linii kablowych i napowietrznych; g. malowanie latarni oświetlenia ulicznego – w szacunkowej ilości rocznej 20 szt. h. zabezpieczenie słupów przed korozją i rdzewieniem oraz pomalowanie do wysokości 20 cm – w szacunkowej ilości rocznej 50 szt. i. obsługa dwóch masztów starego typu MR o wysokości powyżej 25 m. 7. Czyszczenie opraw oświetlenia ulicznego w obrębie miasta oraz poza miastem. 8. Zakup i montaż do 10 szt. lamp oświetlenia ulicznego LED SCHREDER typuTECEO 71 W lub równoważne, 10 szt. lamp ALGOL IP65 aluminiu lub równoważne (haki, bezpiecznik, zacisk, przewód, wysięgnik do każdej lampy). 9. Wymiana i montaż do 5 szt. słupów oświetlenia ulicznego typu ŻN lub EPV 10,5x25 - 5 szt. słupów aluminiowych ROSA SAL-N12 10. Zakup i montaż do 2000 mb linia kablowa niskiego napięcia w tym a. 700 mb linii kablowej napowietrznej ASXSn 2nx25mm2 b. 700 mb linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (ułożonej w ziemi metodą wykopu) c. 600 mb,linia kablowa YAKXS 4x35 mm2(ułożonej w ziemi metodą przecisku). 11. Dokonywanie cięć gałęzi drzew przy kamerach monitoringu wg wskazań przez służby obsługujące, nie częściej niż dwa razy w roku. 12. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zamontuje urządzenia, o których mowa w pkt 8,9,10 w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. Dokonywanie na bieżąco cięć odmładzających i pielęgnacyjnych drzew stanowiących zagrożenie dla linii energetycznych oraz ich uprzątnięcie. Prace w obrębie korony nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że maja na celu: usunięcia gałęzi obumarłych lub nadłamanych wraz z dokumentacją fotograficzną. 14. Dokonywanie napraw bieżących niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowego działania urządzeń. 15. Przegotowanie przyłącza elektrycznego na imprezy organizowane przez Gminę Wyszków w ilości 10 szt.; 16. Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w Wyszkowie na skrzyżowaniu ul. Sowińskiego z ul. Prostą, która obejmuje w szczególności: utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, dokonywanie co miesiąc, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej, przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków, usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, zawieszenie pracy systemu sterującego ,itp. 17. Dokonywanie konserwacji aktywnych przejść dla pieszych na terenie miasta i gminy, w tym wymiana baterii w czujkach ruchu na przejściu przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Wyszkowie (ul. 11 Listopada). 18. Dokonywanie objazdu terenu w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz sporządzenie notatki z ilości zauważonych awarii – nie świecących się lamp i innych usterek; 19. Wykonanie przyłącza elektrycznego na rondzie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego. 20. Pomoc merytoryczna związana z zadaniami dotyczącymi budowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego. 21. Doraźne naprawy pozostałych elementów obwodu oświetleniowego, po przyjęciu zgłoszenia o zakłóceniu w działaniu oświetlenia ulicznego. 22. Wykonawca zobowiązany jest do dziennika konserwacji ( w dzienniku wpisywane mają być działania związane z konserwacją i rodzajem napraw oraz użytych materiałów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 500 zł (trzy tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach