Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oraz obsługa oświetlenia ulic, dróg, placów i miejsc publicznych na terenie Gminy Jarosław

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 248 610 , fax. 166 248 613
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 248 610, fax. 166 248 613
    REGON: 65090048200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oraz obsługa oświetlenia ulic, dróg, placów i miejsc publicznych na terenie Gminy Jarosław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Konserwacja i bieżące utrzymanie oraz obsługa oświetlenia ulic, dróg, placów i miejsc publicznych na terenie Gminy Jarosław” L.P. MIEJSCOWOŚĆ ILOŚĆ PUNKTÓW WŁASNOŚĆ PGE GMINA 1. Koniaczów 41 34 7 2. Kostków 51 51 0 3. Makowisko 69 61 8 4. Morawsko 79 61 18 5. Munina 39 17 22 6. Pełkinie 145 95 50 7. Sobiecin 65 29 36 8. Surochów 118 79 39 9. Tuczempy 167 123 44 10. Wola Buchowska 111 30 81 11. Wólka Pełkińska 135 62 73 12. Zgoda 23 14 9 13. Leżachów Osada 12 12 0 SUMA: 1055 668 387 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan i bezpieczeństwo urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów oraz ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu nie oświetlenia odcinka lub całej drogi spowodowanych na skutek niewłaściwie prowadzonej konserwacji. 3. Wykonawca prowadzi konserwację urządzeń oświetlenia ulic zgodnie z opracowaną instrukcją eksploatacji oświetlenia, Instrukcję opracowuje konserwator urządzeń oświetlenia, 4. Instrukcja podlega sprawdzeniu i uzgodnieniu w PGE Dystrybucja Rejon Energetyczny Jarosław. 5. Materiały użyte przez konserwatora będą zgodne ze standardami PGE Dystrybucja Oddział Zamość. 6. Źródła światła montowane w miejsce uszkodzonych, zużytych powinny być tego samego typu lub ich ścisłym zamiennikiem. 7. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia przy współudziale Wykonawcy kontroli stanu oświetlenia ulicznego i liczników. 8. Zamawiający ustala datę kontroli stanu oświetlenia, o czym na 1 dzień przed terminem zawiadamia Wykonawcę. Środek transportu zapewnia Wykonawca. 9. W dniu kontroli Zamawiający określa do skontrolowania na wyznaczonych przez niego ulicach istniejących punktów świetlnych objętych niniejszą umową. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy za konserwację oświetlenia oraz wszystkie inne czynności związane z realizacja zamówienia obejmuje również koszty związane z organizacją i przygotowaniem miejsca pracy na urządzeniach elektroenergetycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - musi być złożony w oryginale w formie pisemnej, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) musi być złożone oryginale w formie pisemnej lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3) pełnomocnictwom jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi być złożone w oryginale w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach