Przetargi.pl
Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja drukarek i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2014r. Zakres usług obejmuje m.in.: 1.Konserwację drukarek i kserokopiarek, tj. 1)Świadczenie usług serwisowych drukarek i kserokopiarek eksploatowanych w ZGN Praga-Południe obejmujących naprawy i przeglądy. Cena za pojedynczą usługę serwisową określona zostanie w ofercie cenowej. 2)Szczegółowy wykaz urządzeń, których dotyczy niniejsze postępowanie, zawiera Zestawienie drukarek i kserokopiarek (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3)Pojedyncza usługa serwisowa dla urządzeń obejmuje: -Wykonanie naprawy polegającej na usunięciu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń wynikłych w czasie eksploatacji, -Wykonanie podczas każdej naprawy przeglądu technicznego, a w szczególności: -Dokonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, -Ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, -Odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -Oczyszczanie układu napędowego drukarki, -Oczyszczanie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -Smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -Montaż oczyszczonych elementów, -Sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, -Oczyszczenie obudowy drukarki, -Wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, -Wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi, -Wystawienie szczegółowej karty serwisowej, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, -Dojazd do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, -Usługi serwisowe obejmujące naprawy i przeglądy o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ), następować będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny. W przypadku zgłoszenia telefonicznego, Wykonawca potwierdzi mail-owo przyjęcie zgłoszenia w przeciągu 30 minut. -Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie dotyczące wykonania usługi, nie może być dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną, faksem lub przez udostępniony system informatyczny, z następującym zastrzeżeniem: jeśli awaria zostanie zgłoszona w godz. 12:00-16:00 - reakcja serwisu nastąpi nie później niż do godz. 12:00 dnia następnego. -Czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny od momentu przystąpienia do jej wykonywania, -Dostarczenie urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 8 godzin, -Odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, -Wymieniane części zamienne, podzespoły itp. niezbędne do prawidłowej pracy urządzenia będą płatne osobno, na podstawie indywidualnej wyceny. Koszt samej usługi będzie stały, zgodny z ofertą Wykonawcy. -Ceny części do indywidualnej wyceny nie będą odbiegać więcej niż 3(procent) od standardowych cen rynkowych określonych za pomocą dwóch niezależnych serwisów: ceneo.pl i nokaut.pl lub uzyskanych cen od dwóch wybranych przez Zamawiającego dostawców podzespołów. 4)Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę części były zgodne z zaleceniami producenta urządzenia, były najwyższej jakości i wolne od wad (ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia), 5)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia urządzeń, powstałe z jego winy w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części niezbędne do sprawnego działania urządzenia, w sposób zapewniający ciągłość jego pracy, 6)Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibach Zamawiającego, w miejscu użytkowania urządzenia, w dni robocze i w godzinach urzędowania, 7)W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransportonowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu zezwalającego na wywóz z wyszczególnieniem: typu urządzenia, nr fabrycznego, nr inwentarzowego oraz przebiegu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 8)W przypadku niemożności dokonania naprawy urządzenia - nie zależnego od Wykonawcy (brak możliwości pozyskania części - zaniechanie produkcji, urządzenie niezdatne do dalszej eksploatacji z uwagi na nadmierne zużycie, itp.) Wykonawca przedstawi ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu technicznego danego urządzenia celem wycofania sprzętu z eksploatacji. 9)Wszystkie dostarczone przez wykonawcę części muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne opakowania. 10)Szacowana ilość usług serwisowych drukarek i kserokopiarek w trakcie realizacji umowy wynosi: 80 usług. Wskazana ilość jest średnia ilością usług występującą w ciągu roku i służy jedynie do porównania ofert. W związku z powyższym, podana ilość usług serwisowych może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2.Sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery i bębny). 1)Szacowana ilość zamówienia wynosi: -tonery: 189 sztuk -bębny: 20 sztuk. Podana liczba materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2)sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby ZGN Praga-Południe o których mowa w Katalogu cen jednostkowych (zał. nr 1a do SIWZ) jak również w opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 4 do SIWZ), realizowana będzie na podstawie zamówień składanych telefonicznie, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny, 3)przyjmowanie zamówień zgłaszanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w następujący sposób: telefonicznie, pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny. W przypadku przyjęcia zamówienia telefonicznego, Wykonawca potwierdzi mail-owo przyjęcie zamówienia w przeciągu 30 minut. 4)dowóz materiałów eksploatacyjnych do siedziby ZGN Praga-Południe oraz wniesienie zamówionego sprzętu do wskazanego miejsca przez osobę upoważnioną do odbioru w przeciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, faksowego, mail-owego lub poprzez udostępniony system informatyczny,. 5)w przypadku uzasadnionego braku możliwości zrealizowania dostawy w wymaganym terminie, Wykonawca w przeciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia, złoży wniosek pocztą elektroniczną, faksem lub poprzez udostępniony system informatyczny o przedłużenie terminu dostawy wraz z uzasadnieniem. 6)Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego ustosunkowania się do złożonego wniosku. 3. Zakres usług i dostaw określają: Katalog cen jednostkowych za dostawę materiałów eksploatacyjnych stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 1a do umowy). Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy), Zestawienie drukarek i kserokopiarek stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 3 do umowy), 4.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Płatność za zrealizowanie usług serwisowych drukarek i kserokopiarek i dostawę materiałów eksploatacyjnych zostanie dokonana na podstawie faktycznej ilości zrealizowanych usług i dostaw. W przypadku konieczności zakupu części zamiennych, koszty zakupu części, podzespołów itp. koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający będzie pokrywał osobno, w ramach granicznego wynagrodzenia. W takim wypadku, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić indywidualną wycenę na wymianę części, który musi zostać sprawdzony i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego, natomiast koszt samej usługi serwisowej będzie stały, zgodny z Ofertą Wykonawcy. Ceny części do wyceny nie będą wyższe niż 3 (procent) od standardowych cen rynkowych określonych za pomocą dwóch niezależnych serwisów internetowych: ceneo.pl oraz nokaut.pl lub uzyskanych cen od dwóch wybranych przez Zamawiającego dostawców podzespołów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 950,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach