Przetargi.pl
USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY DRUKAREK, PLOTERÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I NISZCZAREK NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 83 78 65 , fax. 261 83 97 23
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 83 78 65, fax. 261 83 97 23
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY DRUKAREK, PLOTERÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I NISZCZAREK NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i naprawy drukarek, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i niszczarek nie objętych gwarancją. Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Załącznik jest cennikiem usług na konserwację i naprawę urządzeń wraz z wymianą części zamiennych. 1. Przez konserwację należy rozumieć: a) dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych: - sprawdzenie i czyszczenie zewnętrzne drukarki/urządzenia i podajników papieru,- sprawdzenie, oczyszczenie i smarowanie drogi przejścia papieru, - sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru,- oczyszczenie wnętrza urządzenia,- sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego, - czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp.), - konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp.), - konserwacja i smarowanie elementów plastikowych, przekładni (łożyska ślizgowe, wałki, itp.) - konserwacja pasków zębatych, - konserwacja i smarowanie mechaniki urządzenia, - sprawdzenie i testowanie komunikacji z komputerem,- sprawdzenie poprawności i jakości wydruków, b) dla drukarek igłowych: - czyszczenie obudowy i wnętrza drukarki,- czyszczenie prowadnicy, czujników, elementów gumowych, głowicy drukującej,- smarowanie wszystkich elementów, - testowanie i sprawdzenie komunikacji z komputerem,- sprawdzenie poprawności i jakości wydruków, c) dla drukarek atramentowych: - czyszczenie zewnętrzne drukarki i podajników papieru,- sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru,- sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru,- oczyszczenie wnętrza drukarki,- czyszczenie elementów gumowych (wałki, rolki, paski),- konserwacja pasków napędowych, - czyszczenie i konserwacja karetki,- konserwacja i smarowanie elementów ruchomych (przekładnie, napędy, przesuwy),- czyszczenie miejsca parkowania tuszy,- testowanie i sprawdzenie komunikacji z komputerem,- sprawdzenie poprawności i jakości wydruków, d) dla faksów: - w zależności od typu urządzenia czynności analogiczne jak przy konserwacji drukarek, e) dla niszczarek: - sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu tnącego, - smarowanie mechanizmu tnącego. f) dla ploterów: - demontaż urządzenia, - oczyszczenie wszelkich zanieczyszczonych części mechanicznych plotera, - wymycie elementów zanieczyszczonych przez atrament, - naniesienie specjalistycznych środków smarujących na pracujące ze sobą elementy mechaniczne plotera, - montaż urządzenia, - sprawdzenie poprawności działania plotera, - kalibrację urządzenia po wykonaniu usługi, - możliwość bezpłatnej aktualizacji oprogramowania układowego plotera (firmware) 2. Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej urządzeń biurowych z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części, wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, zespołu mechanicznego urządzenia oraz wszelkie czynności z zakresu konserwacji. Do naprawy Wykonawca wykorzysta części zamienne zakupione we własnym zakresie, natomiast wszystkie materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) zabezpiecza Zamawiający. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wymianę materiałów eksploatacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.06.2015 r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY DRUKAREK, PLOTERÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I NISZCZAREK NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS REAKCJI OD ZGŁOSZENIA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach