Przetargi.pl
Konserwacja budynku nr 57 na terenie Kompleksu Wojskowego ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja budynku nr 57 na terenie Kompleksu Wojskowego ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja budynku nr 57 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 II. Charakterystyka budynku: 2.1. Budynek jednokondygnacyjny murowany, konstrukcja dachu drewniana, dach kryty papą asfaltową. Wyposażony w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, centralne ogrzewanie. 2.2. Dane techniczne budynku nr 57 a. kubatura budynku: 555 m³, b. powierzchnia użytkowa: 103m² III. Ogólny zakres robót do wykonania: 3.1. BRANŻA BUDOWLANA Roboty zewnętrzne a. wymiana rur spustowych b. częściowa wymiana deskowania dachu c. wymiana pokrycia dachowego papowego na blachę trapezową d. malowanie podbitki drewnianej dachu e. skucie tynków zewnętrznych f. docieplenie ścian budynku styropianem gr. 15 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej g. wykonanie opaski z kostki betonowej gr 8 cm h. wykonanie i montaż krat okiennych stałych i otwieranych Roboty wewnętrzne a. wykonanie posadzki betonowej b. wykonanie posadzki z płytek terakotowych c. okładziny ścian z płytek ceramicznych (sanitariat) d. uzupełnienie ścian z cegły i bloczków gazobetonowych e. ułożenie nadproży betonowych f. wykonanie tynków cem-wapiennych g. wymiana stolarki drzwiowej h. gładzie gipsowe na powierzchni ścian i sufitów i. dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów 3.2. BRANŻA ELEKTRYCZNA a. roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej b. instalowanie rozdzielni elektrycznych c. montaż opraw oświetleniowych d. montaż instalacji odgromowej e. montaż wyłącznika p-poż f. pomiary i badania odbiorcze 3.3. BRANŻA SANITARNA a. demontaż instalacji wod-kan, armatury i przyborów sanitarnych b. montaż instalacji wod-kan c. montaż przyborów sanitarnych: umywalek, pisuarów, misek ustępowych, odwodnień liniowych d. montaż armatury sanitarnej: baterii umywalkowych, baterii natryskowych e. demontaż grzejników, rurociągów c.o. f. montaż rurociągów c.o., grzejników g. montaż wentylatora ściennego h. wymiana rurociągu przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku do studzienki w jezdni asfaltowej i. wymiana studzienki kanalizacyjnej IV. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w załączniku nr 12 stanowiącym zbiór rysunków wykonawczych miejsca inwestycji. V. Warunki realizacji zadania: 5.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 30.04.2020 r. o godzinie 9:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną miejsca inwestycji przeprowadzi p. Michał MAKAREWICZ i p. Małgorzata MANKIEWICZ tel. 261 331 056 . Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu: a. Ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie najpóźniej w dniu podpisania umowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. c. Wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 5.3. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. a. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz. 1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 5.4. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 5.5. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi etc.) a. Utylizacja odpadów odbędzie się w ramach kosztów ogólnych budowy, które pokrywa w pełnym zakresie Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się postępować z odpadami, w szczególności niebezpiecznymi w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami, a zwłaszcza ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.). b. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. c. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. Pochodzący z demontażu materiał odzyskiwany stanowiący przychód, a w szczególności stal, żeliwo, mosiądz Wykonawca zaliczy na koszt realizowanej umowy tzn. przyjmie do własnego wykorzystania i o jej wartość pomniejszy wynagrodzenie wynikające z realizacji przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych”, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. VI. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). VII. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. VIII. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a Pzp: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp). 8.2. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: a. Organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 8.3. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę/ Podwykonawcę na umowę o pracę: a. Oświadczenia zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 8.2. (wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę, b. Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: • w dniu podpisania umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 8.4. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełnienia warunków zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a. Zgodnie z § 4 ust. 28 wzoru umowy, który stanowi załącznik 4 do SIWZ. 8.5. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. VIII.: a. w przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów o których mowa w pkt. 8.3. ppkt. b. Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu, b. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 8.3. ppkt. b przekroczy 3 dni robocze. IX. Wymagania wobec Wykonawcy związane z realizacją umowy z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. 9.1 Warunkiem dostępu Wykonawcy i jego pracowników do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, związanych z wykonywaniem umowy, jest posiadanie dokumentów potwierdzających zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanego przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych. 9.2 Wymaganymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE”, związanych z wykonaniem umowy są: a. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez ABW lub SKW lub b. upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Zamawiającego, na czas realizacji umowy, pracownikom Wykonawcy nieposiadającym poświadczeń bezpieczeństwa oraz c. zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, zorganizowanym przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych przed przystąpieniem do realizacji umowy. 9.3. Warunki określone w pkt. 9.1-9.2 stosuje się także do Podwykonawców, jeżeli zatrudnienie Podwykonawców przewidziane jest w umowie. X. Informacje dodatkowe: 10.1. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 10.2. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 31/2020 – Konserwacja budynku nr 57 na terenie Kompleksu Wojskowego ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu.” 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 7.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa Pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. 5. Dowód wniesienia WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach