Przetargi.pl
Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasta Włocławek

Administracja Zasobów Mieszkaniowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ostrowska 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 414 48 50 , fax. 54 414 48 84
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Mieszkaniowych
    ul. Ostrowska 30 30
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 414 48 50, fax. 54 414 48 84
    REGON: 34088848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: hthttp://www.bip.azm.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasta Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasta Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego. Łączna powierzchnia budynków mieszkalnych i użytkowych wynosi 164 945 m2. Pełen wykaz budynków oraz lokali Zamawiający przekaże wykonawcy jako załącznik do umowy. Zakres przedmiotu zamienia obejmuje: 1) instalacja elektryczna i odgromowa: - wymiana i uzupełnianie żarówek, - wymiana uszkodzonych opraw, - wymiana przełączników, wyłączników światła, - wymiana przewodów instalacji elektrycznej do 25 mb. (max. przekrój 4 mm2), - drobne naprawy instalacji - usuwanie awarii, - zabezpieczenie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja- szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów, - wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych, - wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych, - uzupełnienie dekli na puszkach, - przegląd instalacji odgromowej i jej naprawa do 30 kwietnia, - wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej, - dokręcanie końcówek przewodów WLZ - raz w roku, - sprawdzanie wyłączników ppoż. - raz w roku. 2) instalacja wodno - kanalizacyjna: - udrożnienie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynku i poza budynkiem do pierwszej studni, - likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 1 mb., - wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń, - odczyt wodomierzy, 3) Instalacja centralnego ogrzewania: - prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę co najmniej 1 raz w miesiącu (odnotowanych w kontrolce), - usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji co. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku, - dokonywanie spisu stanu liczników energii cieplnej na koniec każdego miesiąca, - konserwacja i bieżące naprawy węzłów ciepłowniczych, - obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji co. 4) instalacja ciepłej wody użytkowej: - likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 1 mb., - wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń, - odczyt wodomierzy. 5) instalacja gazowa: - usuwanie przecieków gazowych na instalacji do przyborów gazowych. 6) roboty dekarskie: - naprawa kominów (tynki + obróbki komina), - naprawa obróbek blacharskich, pasów podrynnowych i rur spustowych (lutowanie, regulacja, mocowanie), - uzupełnienie rzygacza, rur spustowych do 1 mb. (jednorazowo w danym miejscu), - czyszczenie rur spustowych i rynien, - drobne naprawy pokrycia dachowego do 1 m2 na danym dachu. 7) roboty murarskie: - uzupełnianie tynku do 0,5 m2 na elewacjach i klatkach schodowych, - naprawa uszkodzonych pojedynczych biegów schodowych betonowych bez ich odtwarzania, - uzupełnianie posadzek - ubytki betonu o powierzchni do 1 m2, - malowanie uzupełnień tynku w miejscach napraw. 8) roboty ślusarskie: - uzupełnianie ubytków w barierkach, - regulacja drzwi, - regulacja samozamykacza, - wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości, - uzupełnianie klamek i szyldów. 9) inne prace: - wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości, - usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów. 10) obsługa pogotowia lokatorskiego w terminach: - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 20:00, - soboty, niedziele i święta w godzinach od 8:00 do 20:00, - na pozostałe godziny w ciągu doby wykonawca ustanowi osoby pełniące dyżur telefoniczny w domu i działające na wezwanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.azm.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach