Przetargi.pl
„Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2020 roku.”

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ostrowska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 414 48 50 , fax. 54 414 48 84
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Ostrowska 30
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 414 48 50, fax. 54 414 48 84
    REGON: 34088848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2020 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2020 roku. Łączna powierzchnia budynków objętych usługą wynosi 128 519,84 m2. Wykaz budynków i lokali stanowią załączniki do SIWZ – do formularza ofertowego oraz umowy (nr 1 i 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ: Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii, wykonywanie napraw, oraz innych czynności takich jak: 1) Instalacja elektryczna i odgromowa:  wymiana i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków,  wymiana uszkodzonych opraw na częściach wspólnych budynków,  wymiana przełączników, wyłączników światła na częściach wspólnych budynków,  usuwanie awarii na częściach wspólnych budynków,  zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,  wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych,  wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych,  uzupełnianie dekli na puszkach,  przegląd instalacji odgromowej i jej naprawa,  wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej,  dokręcanie końcówek przewodów WLZ,  sprawdzanie przyczyny braku prądu w lokalu oraz ewentualne zabezpieczenie w sytuacji podejrzenia zagrożenia pożarowego,  sprawdzanie wyłączników ppoż.,  likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji,  wymiana żarówek w lampach zewnętrznych będących w utrzymaniu Administracji Zasobów Komunalnych. 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna:  telefoniczne informowanie pogotowia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Włocławku na nr tel.: 994, lub: 54 2363954, całodobowo 600292811, o konieczności udrożnienia zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych (z podaniem adresu, miejsca, warunków terenowych),  potwierdzanie każdego czasu rozpoczęcia i każdego czasu zakończenia udrożniania wykonanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, na adresy poczty elektronicznej: prudzinski@azk.wloclawek.pl; tkoscinski@azk.wloclawek.pl, oraz obsługiwanej w godzinach 6.00–22.00 poczty elektronicznej pod adresem: dzial.sieci@mpwik.wloclawek.pl,  bezzwłoczne poinformowanie właściwego Administratora budynku o konieczności udrożnienia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i sposobie oraz czasie jego wykonania (zgodnie z powyższym),  informowanie lokatorów o awariach, utrudnieniach w związku z wystąpieniem awarii i usuwaniem skutków awarii,  udrożnianie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynkach i poza budynkami do pierwszej studni,  likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb, z wyjątkiem przecieków powstałych na skutek zamarznięcia instalacji,  wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń,  przygotowanie instalacji wodociągowej (wodomierze w studzienkach) do ich odczytu i legalizacji oraz ich zabezpieczanie przed zamarzaniem w okresie zimowym,  zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,  wymiana uszkodzonych liczników ciepłej i zimnej wody. 3) Instalacja centralnego ogrzewania:  prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę, co najmniej raz w każdym miesiącu (odnotowanych w kontrolce),  usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji c.o. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku,  odpowietrzanie instalacji,  zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,  konserwacja, przeglądy okresowe i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów ciepłowniczych,  obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji c.o. 4) Instalacja ciepłej wody użytkowej:  likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 2 mb,  zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,  wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń. 5) Instalacja gazowa:  usuwanie przecieków gazowych na instalacji od gazomierza do przyborów gazowych,  zabezpieczanie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów,  wykonywanie rocznych i zerowych przeglądów instalacji gazowej zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane. 6) Roboty dekarskie:  udrożnianie czyszczaków, rur spustowych instalacji deszczowej oraz rynien, uzupełnianie rzygaczy, rur spustowych do 2 mb, również z użyciem podnośnika,  zabezpieczanie luźnych elementów dachu stwarzających zagrożenie dla przechodniów. 7) Roboty murarskie:  uzupełnianie tynków w miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia lokatorskiego. 8) Roboty ślusarskie:  uzupełnianie ubytków w barierkach,  regulacja drzwi na częściach wspólnych,  regulacja samozamykaczy,  wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości,  wymiana zamków w skrzynkach podawczych pocztowych po przejęciu pustostanu (lokalu) przez nowego najemcę,  uzupełnianie klamek i szyldów. 9) Inne prace:  wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości,  obsługa techniczna przy wejściach komisyjnych, np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach,  usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów,  zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w pustostanach. 10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci. 11) Godziny świadczenia usług: a) konserwacja wykonywana będzie w godzinach: - poniedziałek, środa, czwartek – 7.30-15.30, - wtorek – 7.30-16.00, - piątek – 7.30-15.00, b) obsługa pogotowia lokatorskiego wykonywana będzie w godzinach: - poniedziałek, środa, czwartek – 15.30-21.00, - wtorek – 16.00-21.00, - piątek – 15.00-21.00, - na pozostałe godziny w ciągu doby wykonawca ustanawia osoby pełniące dyżur telefoniczny w domu i działające na wezwanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach