Przetargi.pl
Konserwacja boisk o nawierzchni ze sztucznej trawy

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja boisk o nawierzchni ze sztucznej trawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i czyszczenie dwóch boisk, o nawierzchni ze sztucznej trawy – poprzez: 1) oczyszczenie nawierzchni z wszelkich zalegających zanieczyszczeń typu śmieci, gałęzie, liście itp. 2) szczotkowanie 3) uzupełnienie piaskiem kwarcowym 4) uzupełnienie nową warstwą granulatu TPE 5) wywóz i utylizacja starego wypełnienia nawierzchni (piasku kwarcowego i pozostałych zanieczyszczeń) 6) porządkowanie terenu wykonania prac, 7) przywrócenie terenu przekazanego przez Zamawiającego do stanu poprzedniego, po wykonanych pracach. UWAGA DLA CZĘŚCI I DODATKOWO: Uzupełnienie robót i wyposażenia ogrodzeń boiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacjach realizacji zadania przygotowanych osobno dla każdej części. Specyfikacje te stanowić będą załączniki do umowy. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: Część I - boisko ul. Winiarska, Część II - boisko ul. Braniewska. Wymiary boisk: - część I boisko do piłki nożnej ul. Winiarska – 19,0 m x 35,5 = 674,5 m2 - część II boisko do piłki nożnej ul. Braniewska – 82,0 m x 40,0 m = 3280 m2 Część I Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego demontażu i ponownego montażu urządzeń boiskowych (o ile okaże się to konieczne do przeprowadzenia czyszczenia nawierzchni). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności konserwacji i czyszczenia j.w. za pomocą specjalistycznych maszyn do tego przeznaczonych - posiadających ogumienie gładkie (bez bieżnika) lub typu turf i wywierających nacisk na podłoże nie przekraczający 0,75 kG/cm². Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania we własnym zakresie agregatu prądotwórczego siłowego (Zamawiający nie dysponuje źródłem energii na obiekcie). Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania we własnym zakresie wody służącej do wypłukania nawierzchni (Zamawiający na obiekcie nie posiada źródła wody). Wniosek o udostępnienie poboru wody z Aquanet stanowi załącznik do specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy (cz. 1) wraz z załącznikami. Część II Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego demontażu i ponownego montażu urządzeń boiskowych (o ile okaże się to konieczne do przeprowadzenia czyszczenia nawierzchni). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania czynności konserwacji i czyszczenia j.w. za pomocą specjalistycznych maszyn do tego przeznaczonych - posiadających ogumienie gładkie (bez bieżnika) lub typu turf i wywierających nacisk na podłoże nie przekraczający 0,75 kG/cm². Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dostępnością mediów na obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy (cz. 2) wraz z załącznikami. Dla obu części: Oferent zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o posiadaniu w swojej dyspozycji specjalistycznych maszyn j.w. i zamiarze wykonania za ich pomocą prac konserwacyjnych nawierzchni dla obu części. Zabrania się: - używania silnikowej zamiatarki jeśli temperatura powietrza przekracza 25°C, - parkowania pojazdów na nawierzchniach boisk oraz pozostawiania pojazdów na nawierzchni (przed, w trakcie i po czyszczeniu) przez okres dłuższy niż niezbędny do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Jeżeli dotyczy: Wypełnione i podpisane Oświadczenie o udostępnieniu zasobów – załącznik nr 3 do SIWZ; Wypełnione i podpisane Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWIZ; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach