Przetargi.pl
Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica.

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 931934986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica z podziałem na dwie części: 1) Część I –WSCHÓD- część wschodnia gminy, 2) Część II – ZACHÓD - część zachodnia gminy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3. Drogi przeznaczone do konserwacji zlokalizowane są na terenie całej gminy. Dokładny zakres (miejscowości i odcinki ulic) zostanie wskazany Wykonawcy na etapie przekazywania terenu budowy, po obowiązkowym objeździe dróg przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w II ETAPACH: 1) I ETAP: Część I –WSCHÓD (ok. 16 km długości) i Część II – ZACHÓD (ok. 16 km długości) z terminem realizacji do dnia 08.06.2018 r. 2) II ETAP: roboty wynikające ze złego stanu technicznego nawierzchni dróg – do 30% wartości I Etapu z terminem realizacji do dnia 14.09.2018 r. Realizacja robót Etapu II nastąpi po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego Wykonawcy wykazu dróg w terminie do dnia 14.08.2018 r. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia do 30% ilość dróg przewidzianych do konserwacji bez konieczności podpisywania aneksu do umowy. 6. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) zerwanie równiarką istniejącej nawierzchni, 2) doziarnienie (nawiezienie i rozplantowanie) kruszywem granitowym (materiał - mieszankę kruszyw zapewnia i dowozi do danej miejscowości Zamawiający) w ilościach zmiennych w zależności od stanu naprawianej nawierzchni, 3) ułożenie nawierzchni wraz z nadaniem odpowiednich spadków (3-6%) równiarką lub rozkładarką i zagęszczeniem samobieżnym walcem wibracyjnym, 4) lokalnie (w zależności od potrzeb) ścięcie poboczy i wywiezienie naddatku gruntu. 5) regulacja pionowa, jeżeli wystąpi taka potrzeba w związku ze zmianą niwelety jezdni: a) skrzynek zaworów wodociągowych b) włazów studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej Mapy z naniesioną infrastrukturą dostępne są w serwisie WROSIP (zakładka Infrastruktura i Ewid). Zarządcą sieci jest ZGK Czernica. 6) Prace porządkowe w pasie drogowym po zakończeniu robót. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu i zgodne z przepisami oznakowanie robót w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty drogowe. 8. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach, a niewykorzystanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dokona demontażu, napraw, montażu uszkodzonych w trakcie robót ogrodzeń posesji oraz innych obiektów i/lub elementów zagospodarowania terenu. 10. Zamawiający wymaga minimum 3 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty dla Etapu I i 2 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty dla Etapu II. W okresie gwarancyjnym wykonana nawierzchnia drogi musi utrzymywać następujące parametry: 1) spójność i równomierne zagęszczenie nawierzchni tj. brak rozluźnionych miejsc, 2) równość podłużna i poprzeczna, 3) spadek poprzeczny tj. tolerancja +/- 15% założonego spadku. 11. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych robót. Rozliczenie partiami następuje po wykonaniu i dokonaniu protokolarnego odbioru. 12. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 13. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) zakres zadań, spraw i terminy określać będą osoby ustanowione w umowie, 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wówczas Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług podwykonawców do umowy na realizację przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone zapisy o podwykonawcach, o których mowa w ustawie Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 9. Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach