Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg
- Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184714009
- Data zamieszczenia: 2022-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Rynek 31
33-370 Muszyna, woj. małopolskie
tel. 184714009
REGON: 491893061 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompl.odpł.peł.obow.nadz. nad rob.bud.podczas real.zad.pn.Rozbudowa istniejącej DW971Krynica-Muszyna-Piwniczna,odc.ref.050 w km3+410,67do km3+482,47polegająca na bud.zatoki auto.w m.Milik, gm.Muszyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna”.Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna”, które obejmuje swoim zakresem budowę:- zatoki autobusowej wymagającej rozbudowy prawej strony drogi wojewódzkiej nr 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna na długości 71,80 m,- muru oporowego o długości 59,0 m, wysokość 3,10-3,84 m zmienna skokowo,- linii kablowej oświetlenia ulicznego,- kanału technologicznego składającego się z rury osłonowej fi 125 mm oraz czterech rur fi 40 mm,- odcinka sieci teletechnicznej.Zakres kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna”, określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu umowy brały udział następujące osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego:- w specjalności mostowej,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,posiadające stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji projektowej.Zakres obowiązków:1) pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB,2) zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, 3) sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót,4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji,5) przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót,6) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 7) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,8) informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 9) sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami,10) współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 11) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci),12) potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,13) udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru,14) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym,15) sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego,16) poświadczenie terminu zakończenia robót,17) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.18) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń.19) Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione w pkt. 18 dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych.20) organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30 oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 21) sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia robót, na każdym etapie robót, 22) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego,23) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych,24) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane,25) uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania,26) przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową,27) obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2022-08-01Komp. odpłatne pełnienie obowiązków insp. nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. podczas realizacji zad. pn.: „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku, gm. Muszyna”
- Dodano: 2022-07-19Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Rozbudowa wielickiej sieci wodociągowej poprzez budowę i rozbudowę sieci wraz z SUW Węgrzce Wielkie”
- Dodano: 2021-04-12Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią Polskiej Akademii Nauk: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) z garażem podziemnym, naziemnymi miejscami postojowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym i infrastrukturą techniczną oraz przebudową wjazdu, na działkach nr 359/5 i 359/4 (część) obr. 44 Krowodrza, ul. Wybickiego 7A, Kraków”
- Dodano: 2021-04-08„Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją budowa hali wielofunkcyjnej wraz z infrastrukturą przy Szkole Podstawowej w Szaflarach”
- Dodano: 2021-04-02Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego „V Komisariat Policji w Krakowie – budowa nowej siedziby”
- Dodano: 2021-03-22Nadzór Inwestorski: Pakiet 1: Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz teletechnicznych Pakiet 2: Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Pakiet 3: Robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym; dla zadania pt. „Modernizacja energetyczna budynków A-VII, T-VII, M-II, M-III, M-IV, M-V, M-VII, M-VIII w ramach zadania Projekt pn. „Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”, nr RPMP.04.03.03-12-1165/17 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 4 Oś Priorytetowa Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – inwestycje regionalne”
- Dodano: 2021-03-22Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: „Budowa Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Kluczach”.
- Dodano: 2021-03-10Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
- Dodano: 2021-03-03świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie w związku z zamówieniem publicznym na roboty budowlane związane z przebudową wybranych pomieszczeń piwnicy, parteru, piętra I, II, VIII i IX, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz zakup mebli i wyposażenia w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie – Etap 1
- Dodano: 2021-03-01Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Borzęcinie.