Przetargi.pl
Kompleksowy remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wykonanie kompleksowego remontu sali gimnastycznej w zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 obejmujący swoim zakresem następujące roboty: - demontaż oraz ponowny montaż istniejących  osłon okiennych z siatek  osłon wykonanych -    demontaż drabinek sportowych, przeszlifowanie ich  papierem ściernym, ponowne lakierowanie i montaż do istniejących kątowników montażowych -    zerwanie istniejącej podłogi wykonanej z parkietu drewnianego oraz jej utylizacja -    rozebranie istniejącej konstrukcji drewnianej ślepej podłogi   -    odkurzenie odkurzaczem przemysłowym powierzchni istniejącej izolacji przeciwwilgociowej -    ułożenie jednej warstwy folii paroizolacyjnej o grubości minimum 0,5mm na zakład 10 cm sklejonych taśmą lub wykonanie 1 warstwy izolacji bitumicznej na istniejącej -    wypoziomowanie powierzchni za pomocą legarów ułożonych krzyżowo w rozstawie 500 mm skręconych ze sobą -    ułożenie dwóch warstw płyt OSB o grubości minimum 12 mm każda  skręconych  ze sobą, z przeszlifowaniem złącz -    ułożenie właściwej wykładziny klejonej do płyt OSB wraz ze zgrzewaniem złącz -    malowanie linii boisk sportowych ( piłka ręczna, koszykówka, siatkówka) -    wykonanie wentylacji przestrzeni podpodłogowej oraz montaż listew cokołowych wentylowanych -    wymiana osłon kanałów wentylacyjnych w dachu sali gimnastycznej oraz malowanie wlotów powietrza farbą olejną i uszczelnienie wylotów kanałów od strony dachu -    skucie głuchych tynków, skucie płytek, tynkowanie oraz prace malarskie obejmujące całą salę gimnastyczną -    naprawę balustrad oraz ich malowanie -    wymianę drzwi wejściowych na salę oraz wewnętrznych przejściowych -    zamurowanie otworów drzwiowych ( 3 szt.) oraz montaż systemowych drzwi przesuwnych (2szt) -    wymianę 7 szt. lamp oświetlenia wewnętrznego sali gimnastycznej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i nagłaśniającej -    roboty towarzyszące powiązane technologicznie z robotami podstawowymi -   prace zabezpieczające teren robót i rozmieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych  Minimalne wymagania techniczne wykładziny wielofunkcyjnej: 1. grubość min.  3,2mm homogeniczna 2. fabryczne zabezpieczenie wykładziny powłoką ułatwiającą utrzymanie czystości 3.waga: min. 3700 g/m2 4. klasa palności - wg  normy PN-EN 13501-1 :  w zakresie od Cfl-s1 do Bfl-s1 5. odbicie pionowe piłki wg normy PN-EN 12235: równe bądź większe niż 90 % 6. współczynnik tarcia -  wg normy PN-EN 13036 - 4 :  80-110 7. odbicie zwierciadlane i połysk - PN-EN  13745 : poniżej 30% 8. odporność na ścieranie - wg normy PN-EN ISO 5470-1 : poniżej 1 g 9. odporność na wgniecenia - wg normy PN-EN 1516: maksymalnie:0,5 mm 10. odporność na obciążenia toczne  wg normy PN-EN 1569 :wykładzina nie powinna wykazywać uszkodzeń 11. odporność na uderzenia - wg normy  PN-EN 1517 maksymalnie:0,5 mm 12. wykładzina winna posiadać atest higieniczny i deklarację CE    Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia (budynek szkoły). Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzgodnić z Zamawiającym harmonogram realizacji robót. Roboty należy zorganizować i oznakować  tak, aby  uciążliwość  wykonywanych prac dla mieszkańców i prowadzonych zajęć była  jak  najmniejsza i  jednocześnie  zapewniała   bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy w okresie trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Zamawiający załącza do SIWZ dokumentację fotograficzną sali. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: zał. nr 2 do SIWZ - przedmiar robót; zał. nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21.1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3600 złotych (słownie:trzytysiącesześćsetzłotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 21.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 21.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 21.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 26.08.2013 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 26.08.2013 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 21.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 21.6. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 21.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 21.8. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 21.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach