Przetargi.pl
Kompleksowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy. Adresy lokali mieszkalnych (pustostanów): 1) ul. Koźmiana 2 m 145 2) ul. Koźmiana 2 m 161, 3) ul. Ludna 4 m 9, 4) ul. Łużycka 2 m 8, 5) ul. Miła 29 m 55, 6) ul. Pawia 32 m 18, 7) ul. Tamka 4 m 46, 8) ul. Traugutta 3 m 40 9) ul. Złota 70 m 85

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    Prosta 69
    00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy. Adresy lokali mieszkalnych (pustostanów): 1) ul. Koźmiana 2 m 145 2) ul. Koźmiana 2 m 161, 3) ul. Ludna 4 m 9, 4) ul. Łużycka 2 m 8, 5) ul. Miła 29 m 55, 6) ul. Pawia 32 m 18, 7) ul. Tamka 4 m 46, 8) ul. Traugutta 3 m 40 9) ul. Złota 70 m 85
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. a) Kompleksowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy. Adresy lokali mieszkalnych (pustostanów): 1) ul. Koźmiana 2 m 145 2) ul. Koźmiana 2 m 161, 3) ul. Ludna 4 m 9, 4) ul. Łużycka 2 m 8, 5) ul. Miła 29 m 55, 6) ul. Pawia 32 m 18, 7) ul. Tamka 4 m 46, 8) ul. Traugutta 3 m 40 9) ul. Złota 70 m 85 b) zamówienie obejmuje: Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót w branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej . W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe • wymiana stolarki drzwiowej, • wymiana stolarki okiennej na PCV • remont posadzek, • roboty murowe i tynkarskie, • roboty malarskie, • sprawdzenie przewodów kominowych wraz z uzyskaniem opinii kominiarskiej W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wymiana urządzeń sanitarnych, • wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, • wykonanie nowych podejść do urządzeń sanitarnych • wymiana osprzętu, • pomiary szczelności instalacji, W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wymiana osprzętu elektrycznego, • wymiana tablic, • pomiary elektryczne, • sporządzenie dokumentacji dla Operatora, oraz inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych robót branżowych Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami Inspektorów Nadzoru. Szczegółowy zakres robót remontowych w lokalach mieszkalnych ( pustostanach ) został określony w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.4 Klauzule społeczne 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.), wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace sanitarne związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu Zamówienia zgodnie z zakresem prac wskazanym w Części II SWIZ z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2) Prace sanitarne, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy pracach sanitarnych. 3) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i na każde żądanie Zamawiającego (telefonicznie lub mailowo) w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze przedstawi kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: datę wpływu do Zamawiającego (poświadczenie z kancelarii ZMSP) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust.3 i kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu Zamówienia na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach