Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-838 Warszawa, Prosta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 551 21 00 , fax. 22 551 21 01
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Prosta 69
00-838 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 551 21 00, fax. 22 551 21 01
REGON: 14000145900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy. Adresy lokali mieszkalnych (pustostanów): 1) ul. Koźmiana 2 m 145 2) ul. Koźmiana 2 m 161, 3) ul. Ludna 4 m 9, 4) ul. Łużycka 2 m 8, 5) ul. Miła 29 m 55, 6) ul. Pawia 32 m 18, 7) ul. Tamka 4 m 46, 8) ul. Traugutta 3 m 40 9) ul. Złota 70 m 85 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia. a) Kompleksowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy. Adresy lokali mieszkalnych (pustostanów): 1) ul. Koźmiana 2 m 145 2) ul. Koźmiana 2 m 161, 3) ul. Ludna 4 m 9, 4) ul. Łużycka 2 m 8, 5) ul. Miła 29 m 55, 6) ul. Pawia 32 m 18, 7) ul. Tamka 4 m 46, 8) ul. Traugutta 3 m 40 9) ul. Złota 70 m 85 b) zamówienie obejmuje: Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót w branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej . W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe • wymiana stolarki drzwiowej, • wymiana stolarki okiennej na PCV • remont posadzek, • roboty murowe i tynkarskie, • roboty malarskie, • sprawdzenie przewodów kominowych wraz z uzyskaniem opinii kominiarskiej W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wymiana urządzeń sanitarnych, • wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, • wykonanie nowych podejść do urządzeń sanitarnych • wymiana osprzętu, • pomiary szczelności instalacji, W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą w szczególności n/w roboty: • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wymiana osprzętu elektrycznego, • wymiana tablic, • pomiary elektryczne, • sporządzenie dokumentacji dla Operatora, oraz inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych robót branżowych Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami Inspektorów Nadzoru. Szczegółowy zakres robót remontowych w lokalach mieszkalnych ( pustostanach ) został określony w przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085 Bank Handlowy (decyduje data polecenia przelewu) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.4 Klauzule społeczne 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.), wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace sanitarne związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu Zamówienia zgodnie z zakresem prac wskazanym w Części II SWIZ z wyłączeniem kadry kierowniczej. 2) Prace sanitarne, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy pracach sanitarnych. 3) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i na każde żądanie Zamawiającego (telefonicznie lub mailowo) w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze przedstawi kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: datę wpływu do Zamawiającego (poświadczenie z kancelarii ZMSP) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust.3 i kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu Zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skrzeszew ”
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych
Dodano: 2024-03-18 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Gen. Franciszka Kleeberga i ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby.
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno
Dodano: 2024-03-17 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach – Etap II”
Dodano: 2024-03-15 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Płocka od ul. Zduńskiej (budynek C) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji (...)
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”
Dodano: 2024-03-14 - 195/2024 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m. 33, przy ul. Trakt Lubelski 353 m. 50 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-14