Gmina Paczków ogłasza przetarg
- Adres: 48370 Paczków, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
- Data zamieszczenia: 2017-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
Rynek 1
48370 Paczków, woj. opolskie
tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
REGON: 52937353321 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektu: Zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektu: Zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt nie wprowadza zmian w ukształtowaniu elewacji ani bryły budynku ratusza. Prace w zakresie konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej ratusza: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: • wykucie z muru ościeżnic drewnianych • rozszalenie otworów okiennych • oczyszczenie wrębów z kitu • usuwanie starej farby olejnej 2) Roboty stolarskie: • dorabianie elementów ościeżnic • wymiana uszkodzonych elementów skrzydeł drzwiowych • naprawa płaszczyzn elementów stolarki • szklenie ram okiennych lub drzwiowych • wymiana okuć okiennych i drzwiowych • montaż okien z obróbką obsadzenia • renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej • wykonanie skrzydeł drzwiowych • montaż drzwi z obróbką obsadzenia • gruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem • szpachlowanie i szlifowanie stolarki uprzednio zagruntowanych • malowanie stolarki farbami olejnymi lub ftalowymi Prace w zakresie remontu elewacji ratusza: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: • odbicie tynków • oczyszczenie powierzchni szczotkami • mycie powierzchni murów • rozbiórka obróbek blacharskich • oczyszczenie elementów wystroju elewacji • zeskrobanie farby z elementów metalowych • wywiezienie gruzu 2) Roboty murowe: • naprawa powierzchni murów • scalenie rys i pęknięć za pomocą kotew stalowych • wypełnienie rys i pęknięć ścian iniekcyjnie 3) Roboty tynkarskie: • gruntowanie podłoża • przecieranie istniejących tynków • wykonanie tynków zewnętrznych z wapna trasowego • wykonanie profili ciągnionych • wykonanie boni • uzupełnienie elementów wystroju elewacji metodą narzutu 4) Roboty dekarskie: • wykonanie i montaż gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy miedzianej • wykonanie i montaż podokienników z blachy miedzianej 5) Roboty odgrzybieniowe: • odgrzybianie ścian metodą smarowania 6) Roboty malarskie: • malowanie tynków • malowanie elementów metalowych 7) Roboty izolacyjne: • hydrofobizacja portalu kamiennego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 97 9588 0004 1720 0000 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku gospodarczego na obiekt do zajęć rehabilitacji ruchowej Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie, położonego w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8B
Dodano: 2020-09-23 - "Przygotowanie terenu pod inwestycje na osiedlu Dambonia - etap I" w zakresie rozbiórki budynku kotłowni przy ul. Dambonia
Dodano: 2020-03-20 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-06-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-05 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej ”.
Dodano: 2019-02-13 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-12-14 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-11-26 - Rozbiórka budynku stodoły – magazyn nr inw. 39*A, na działce nr 55/9 km. 2 w Biskupicach, gm. Byczyna, pow. kluczborski, woj. opolskie. (nakaz PINB w Kluczborku). Postępowanie nr: OP.SOP.53.2017.RB
Dodano: 2017-08-10 - Wymiana istniejącego ogrodzenia z bramą wjazdową w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.51.2017.RB
Dodano: 2017-08-04