Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 46-060 Prószków, ul. Zamkowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4648068, 4648092 , fax. 774 648 068
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 8
46-060 Prószków, woj. opolskie
tel. 077 4648068, 4648092, fax. 774 648 068
REGON: 75413513700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsproszkow.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku gospodarczego na obiekt do zajęć rehabilitacji ruchowej Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie, położonego w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8B - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach realizacji przedsięwzięcia budowlanego pod nazwą : „Przebudowa budynku gospodarczego na obiekt do zajęć rehabilitacji ruchowej Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie”, położonego w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8B, w zakresie : 1) roboty budowlane wewnątrz budynku, 2) wymiana pokrycia dachu wraz z orynnowaniem, 3) roboty instalacyjne obejmujące : instalację elektryczną, c.o., wod.-kan., 4) wykonanie wiatrołapu, 5)renowacja ceglanej elewacji. Szczegółowy zakres robót określają projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł ( słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 1) Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do 08.10.2020 r., do godz. 10.00. 3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) którego oferta została odrzucona. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku kiedy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży brakujących dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Przygotowanie terenu pod inwestycje na osiedlu Dambonia - etap I" w zakresie rozbiórki budynku kotłowni przy ul. Dambonia
Dodano: 2020-03-20 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-06-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-05 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej ”.
Dodano: 2019-02-13 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-12-14 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-11-26 - Rozbiórka budynku stodoły – magazyn nr inw. 39*A, na działce nr 55/9 km. 2 w Biskupicach, gm. Byczyna, pow. kluczborski, woj. opolskie. (nakaz PINB w Kluczborku). Postępowanie nr: OP.SOP.53.2017.RB
Dodano: 2017-08-10 - Wymiana istniejącego ogrodzenia z bramą wjazdową w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.51.2017.RB
Dodano: 2017-08-04 - Zmiana sposobu użytkowania dawnej wojskowej komendy uzupełnień na obiekt usługowo-administracyjny – zmiana warunków pozwolenia budowlanego w zakresie zmiany funkcji I piętra na przychodnię lekarską, ul. Marcinkowskiego 2-4, 48-300 Nysa.
Dodano: 2017-04-21