Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad Inwestycją pn. „Platforma obserwacyjno – widokowa na Górze Słowiańskiej w miejscowości Widuchowa, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i małą architekturą”

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-506 Szczecin, Ul. Teofila Starzyńskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 48 17 120 , fax. 91 48 17 121
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
    Ul. Teofila Starzyńskiego 42433
    70-506 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 48 17 120, fax. 91 48 17 121
    REGON: 32126174600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad Inwestycją pn. „Platforma obserwacyjno – widokowa na Górze Słowiańskiej w miejscowości Widuchowa, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i małą architekturą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizowaną przez Zamawiającego Inwestycją pn. : „Platforma obserwacyjno – widokowa na Górze Słowiańskiej w miejscowości Widuchowa, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i małą architekturą”. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3. Przedmiotem Inwestycji jest budowa platformy obserwacyjno – widokowej na Górze Słowiańskiej w miejscowości Widuchowa gm. Widuchowa na działce nr 422 obręb Widuchowa 1. Dz. nr 422 obejmuje szczyt Góry Słowiańskiej z niezalesionym zboczem od strony południowo – zachodniej. W stanie obecnym działka nr 422 jest niezabudowana, częściowo zadrzewiona i porośnięta trawą. 4. Projektowana platforma obserwacyjno – widokowa zlokalizowana będzie w centralno - wschodniej części działki na szczycie Góry Słowiańskiej. Do platformy prowadzi projektowane dojście o szerokości 2 m w postaci ścieżki szutrowo – kamiennej od drogi leśnej, obiegającej podnóże Góry Słowiańskiej z elementami małej architektury (siedziska, ławki itp.) na zakrętach ścieżki. Projektowane dojście do platformy obserwacyjno – widokowej biec będzie po południowo – zachodnim zboczu Góry Słowiańskiej. 5. Projektowany obiekt będzie dwu – kondygnacyjny. Dolną kondygnację (-0,90 m) stanowi taras wypoczynkowy z miejscem na siedziska, ławki i stoły. Z dolnej kondygnacji na kondygnację górną (+4,54m) prowadzą dwa niezależne biegi schodowe z kondygnacji pośredniej (+/-0,00m). Górną kondygnację stanowi taras widokowy w postaci pierścienia. Parametry obiektu: - wymiary zewnętrzne obiektu: okrąg o średnicy 20 m; - wysokość obiektu: 9,30m (od poziomu terenu do najwyższego punktu). Projektowany obiekt nie będzie wyposażony w żadne instalacje. 6. Inwestycja, nad którą sprawowany ma być nadzór, będzie polegała na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentami opisującymi Inwestycję (Dokumentacja projektowa, przedmiar, STWiORB, SIWZ, Umowa etc.). Dokumenty opisujące Inwestycję są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zpkwz.pl/bip/index.php/zamowienia-publiczne/230-platforma-obserwacyjno-widokowa-na-gorze-slowianskiej-w-miejscowosci-widuchowa-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-i-niezbedna-infrastruktura-towarzyszaca-i-mala-architektura-12-08-2019-r 7. Przedmiotowa Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). 8. Wymóg zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP) z uwagi na okoliczność, iż charakter czynności realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie stanowi wykonywania „pracy” w sposób o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 – j.t.). Zgodnie z przepisem art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane czynności obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego są działalnością polegającą na wykonywaniu tzw. samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, tj. działalnością związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane stwierdzane są w formie decyzji imiennie. Osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie także działają samodzielnie, w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. W związku z powyższym do wykonywania czynności obejmujących wykonywanie nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 95 1020 4795 0000 9702 0294 6275 z dopiskiem „Wadium INSPEKTOR WIDUCHOWA – Symbol/Numer sprawy: SP.750.3.2015/W-NI” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Województwo Zachodniopomorskie - Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Starzyńskiego 3-4, 70-506 Szczecin; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający wymaga aby podmioty te były dokładnie wskazane w treści dokumentu). 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji – oryginał dokumentu został złożony w taki sposób, aby można go było oddzielić od reszty oferty, natomiast kopię poręczenia lub gwarancji (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli żądano jego wniesienia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdziale XII pkt 5 SIWZ, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu oceny czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składa: - zobowiązanie Innego Podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach