Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg
- Adres: 33156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 326 330 , fax. 146 326 332
- Data zamieszczenia: 2017-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
Skrzyszów 642
33156 Skrzyszów, woj. małopolskie
tel. 146 326 330, fax. 146 326 332
REGON: 54899100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski na zadaniu pn. Przebudowa drogi gminnej Pogórz nr 200580K na dz. nr 1030/1, 1030/2, 1030/3 oraz na dz. nr 1038/2 i 723 w miejscowości Pogórska Wola obręb 0003, Gmina Skrzyszów w km 2+400 do km 2+790 - odcinek 390 m - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym nadzorem nad realizacją umowy zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej "Pogórz" nr 200580K na dz. nr 1030/1, 1030/2, 1030/3 oraz na dz. nr 1038/2 i 723 w miejscowości Pogórska Wola w km 2+400 do km 2+790 09 (odcinek 390 m). Zakres prac obejmuje: 1) przebudowę drogi gminnej z 4.0 m do szerokości 5.0 m ze spadkiem daszkowym 2% oraz całkowitą wymianę konstrukcji jezdni co stanowi podniesienie parametrów nośności, 2) wykonanie obustronnie pobocza z kruszywa o szerokości 0,75m, 3) odtworzenie istniejącej niwelety rowów przydrożnych o głębokości 0,7m wraz z ich umocnieniem prefabrykatami i wymianą przepustów z przyczółkami, 4) przebudowę zjazdów indywidualnych gruntowych na bitumiczne i odtworzenie istniejących zjazdów betonowych i z kostki. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez zespół spełniający warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na czele Zespołu nadzoru stać będzie Inspektor Nadzoru. Inspektor Nadzoru będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP, aktów prawnych regulujących wydatkowanie Funduszy Unijnych oraz obowiązujących norm technicznych. 3. Do podstawowych zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień o jakich mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.), a w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 9) pomoc w przygotowaniu w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tarnowie, 10) uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji, 11) weryfikacja kosztorysów rozliczeniowych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych o ile takie wystąpią, 12) sporządzenie kosztorysu różnicowego. 4. Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane. 5. Czynności, o których mowa w ust. 3 i 4 Inspektor Nadzoru będzie realizował min. 2 razy w tygodniu oraz niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego. 6. Na realizację wyżej wymienionej inwestycji Gmina otrzymała dofinansowanie z Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. 7. Usługa obejmuje wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Urzędu Wojewódzkiego i współpracę w tym zakresie z pracownikami urzędu gminy i instytucji zarządzającej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
Dodano: 2024-05-28 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31