Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski na zadaniu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, do przepompowni i drogami dojazdowymi w m. Pogórska Wola - Przysiółek Wielkie Pole

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 326 330 , fax. 146 326 332
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 146 326 330, fax. 146 326 332
    REGON: 54899100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski na zadaniu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, do przepompowni i drogami dojazdowymi w m. Pogórska Wola - Przysiółek Wielkie Pole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym nadzorem nad realizacją umowy (tj. w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, inżynieryjnej drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, do przepompowni i drogami dojazdowymi w m. Pogórska Wola - Przysiółek Wielkie Pole”, zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie 2.3. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach w ramach konkursu POIiŚ.2.3/3/2016 oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, 2) budowę sieci kanalizacyjnej tłocznej, 3) budowę przyłączy kanalizacyjnych, 4) budowę 6 tłoczni ścieków. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowi zawarty jest w: dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Usługa kompleksowego nadzoru o której mowa w ust. 1 może być świadczona przez: 1) Inspektora Nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub 2) Zespół składający się z: a. Inspektora Nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, będącego koordynatorem Zespołu, b. Inspektora w specjalności inżynieryjnej drogowej, c. Inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 4. Do podstawowych zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień o jakich mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 poz. 1202 ze zm.), a w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 9) pomoc w przygotowaniu w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tarnowie, 10) uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji, 11) weryfikacja kosztorysów rozliczeniowych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych o ile takie wystąpią, 12) sporządzenie kosztorysu różnicowego (o ile wystąpi) będącego załącznikiem do wniosku o płatność w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz pożyczki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 5. Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane. 6. Czynności, o których mowa w ust. 3 i 4 Inspektor Nadzoru będzie realizował na bieżąco według potrzeb, przy czym pobyt na budowie będzie miał miejsce min. 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 24 godzin od wezwania. 7. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył we wszystkich próbach i odbiorach technicznych sieci wraz z przyłączami z późniejszym użytkownikiem tj. Spółką Tarnowskie Wodociągi. 8. Na realizację wyżej wymienionej inwestycji Gmina otrzymała dofinansowanie ze środków europejskich w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 9. Usługa obejmuje wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Instytucji Wdrażającej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i współpracę w tym zakresie z Jednostką Realizującą Projekt i instytucji zarządzającej. 10. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Skrzyszów. 11. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych objętych nadzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1-5 SIWZ. 4) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie RODO – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert)o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach