Przetargi.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w formie warsztatów, treningów, szkoleń zawodowych oraz usługi pracy z rodziną dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach projektu systemowego Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie pn. Program aktywizacji społecznej dla Gminy Gniewkowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Dworcowa 8c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3585363 , fax. 52 3510210
  • Data zamieszczenia: 2013-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 8c 8c
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3585363, fax. 52 3510210
    REGON: 09149477000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-gniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w formie warsztatów, treningów, szkoleń zawodowych oraz usługi pracy z rodziną dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach projektu systemowego Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie pn. Program aktywizacji społecznej dla Gminy Gniewkowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w formie warsztatów, treningów, szkoleń zawodowych oraz usługi pracy z rodziną dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach projektu systemowego Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie pn. Program aktywizacji społecznej dla Gminy Gniewkowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie następujących elementów zamówienia w podziale na części Część I 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 55 osób w 3 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VII 2013 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa prawnego dla 45 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VII 2013 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu doradztwa zawodowego dla 39 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VII 2013 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wizerunek w domu i pracy dla 37 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VII 2013 5.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu gospodarowania budżetem dla 10 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od VI-VII 2013 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wspierającego rodzinę dla 18 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od VI-VII 2013 7.Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnej rozmowy z pielęgniarką dla 10 osób w terminie od VI-VII 2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ Część II 1. Świadczenie przez 2 asystentów Wykonawców na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny rozumianej, jako indywidualna praca z rodziną dysfunkcyjną: - 1 asystent pełnienie funkcji asystenta rodziny dla 5 rodzin w łącznym wymiarze 150 h (1 godzina odpowiada 1 godzinie lekcyjnej - 45 minut) w terminie od VI-X 2013 - 1 asystent pełnienie funkcji asystenta rodziny dla 5 rodzin w łącznym wymiarze 150 h( 1 godzina odpowiada 1 godzinie lekcyjnej - 45 minut) w terminie od VI-X 2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ Część III Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na pracy z 5 rodzinami z zastosowaniem nowatorskiej metody pracy z rodziną. Przez nowatorską metodę rozumie się pracę z rodziną z wykorzystaniem zasobów i potencjału rodziny oraz osób bliskich rodzinie celem rozwiązania problemów, które prowadzą do dysfunkcyjności rodziny. Zakres usługi obejmuje zorganizowanie dla każdej rodziny spotkania. Spotkanie to poprzedzone powinno być nawiązaniem kontaktu z jak największej liczbą członków rodziny zamieszkałych oddzielenie celem wypracowania działań zmierzających do ustalenia planu pomocy rodzinie w terminie od VIII-X 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ Część IV 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ABC komputera dla 8 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od VIII-IX 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ Część V 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Kursu prawa jazdy kat. B oraz zorganizowanie egzaminów wewnętrznych i opłacenie pierwszego egzaminu państwowego dla 29 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VIII-X 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia wszystkich części zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną. 2. Zamawiający wymaga, aby program warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych zawierał treści odpowiadające tematyce zagadnień. W odniesieniu do szkoleń dotyczących części IV i V zamówienia godziny muszą zawierać zarówno część teoretyczną jak i praktyczną. 3. Wykonawca zobowiązany jest na każde szkolenie zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe. tj. podręczniki, zeszyty, długopisy, zakreślacze, które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie, co zostanie potwierdzone przez uczestników za pokwitowaniem. 4. Zajęcia muszą być realizowane według planu nauczania obejmującego liczbę godzin wskazanych w SIWZ, zajęcia winny odbywać się w tygodniu od poniedziałku do soboty z wyłączeniem, niedziel i świąt, w godzinach między 8.00 a 15.00. Dopuszcza się zmiany czasu realizacji szkolenia po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym. W odniesieniu do części V zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji praktycznych zajęć wg. indywidualnych zapisów uczestników. 5. Do realizacji warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych Zamawiający zapewni sale szkoleniowe oraz wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia tj. laptop, rzutnik z ekranem. Pozostałe wyposażenie techniczne oraz dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. Z zastrzeżeniem, że do części III zamówienia salę bądź miejsce spotkania zapewnia Wykonawca w porozumieniu z wytypowaną rodziną do projektu. W odniesieniu do IV części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednią ilością komputerów stacjonarnych lub laptopów (minimum 8 sztuk) wraz z dostępem do bezprzewodowej siedzi internetowej na minimum 4 stanowiska oraz drukarką współpracująca z minimum 8 komputerami stacjonarnymi lub laptopami. Natomiast w V części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum 2 samochodami osobowymi dostosowanymi do nauki jazdy oraz placem manewrowym, odpowiednim do przeprowadzenia części praktycznej. Pojazdy mechaniczne, na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawnie technicznie. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca na okres naprawy zobowiązany jest zapewnić samochód zastępczy 6. Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych catering tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę, cukier śmietanka i napoje zimne tj. woda i soki oraz owoce 7. W przypadku przerwania szkolenia przez osobę skierowaną Wykonawca informuje o tym fakcie pisemnie Zamawiającego, który skieruje w jej miejsce następną osobę, a jednostka szkoląca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła. 8. Wykonawca na czas trwania zajęć ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 9. Wykonawca realizujący V część zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskiego na podstawie art. 123 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012, poz. 1137 i 1448 z późn. zm.). 10. Wykonawca realizujący V część zamówienia zobowiązany jest do dowozu uczestników na zajęcia praktyczne, które odbywać się będą wg. indywidualnych zapisów uczestników oraz na pierwszy egzamin do miasta , w którym będzie przeprowadzany egzamin. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz wytyczne dotyczące realizacji zamówienia, wymagania Zamawiającego w odniesieniu do programu szkoleń, kadry szkolącej, metod dydaktycznych, warunków przeprowadzenia zamówienia, materiałów szkoleniowych oraz niezbędnej dokumentacji, jaką wymaga Zamawiający zostały zawarte w załączniki Nr 10 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-gniewkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach