Przetargi.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu: Reklama - szansą na rozwój Wioski Chlebowej w Janiej Górze

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa 20 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 222 80 wew. 33 , fax. 52 33 222 80 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie
    ul. Dworcowa 20 A 20 A
    86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 222 80 wew. 33, fax. 52 33 222 80 wew. 32
    REGON: 34068759700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swiekatowo.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu: Reklama - szansą na rozwój Wioski Chlebowej w Janiej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z dziedziny reklamy w ramach projektu Reklama - szansą na rozwój Wioski Chlebowej w Janiej Górze, którego realizatorem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie. Projekt jest współfinansowany z przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Dzialania 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich 1.2Przedmiot zamówienia dotyczy 8 osób będących mieszkańcami Gminy Świekatowo . 1.3W szkoleniu uczestniczyć mogą jedynie uczestnicy projektu (wytypowani przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie). 1.4Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych zajęć, programy nauczania, niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne. 1.5Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie zajęcie zrealizowane były w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.09.2012 roku. 1.6Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich materiałów szkoleniowych, dydaktycznych oraz pozostałej dokumentacji związanej z prowadzonym szkoleniem logo Unii Europejskiej z zapisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo POKL z zapisem Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz umieszczenia informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 1.7Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z zamawiającym wstępnego harmonogramu zajęć Harmonogram jest wstępny i istnieje możliwość wprowadzania do niego zmian w czasie realizacji projektu za zgodą zamawiającego, 1.8Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: - listy obecności uczestników szkolenia - dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy realizowane na szkoleniu - oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych - rejestr wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu - wykaz osób, które ukończyły szkolenia - wykaz osób, które nie ukończyły szkoleń Wzory całej dokumentacji szkolenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 1.9Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o: - przerwaniu, rezygnacji bądź nieobecności uczestnika na szkoleniu - niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie - każdej innej sytuacji mającej wpływ na realizację programu szkolenia 1.10Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia zakończenia szkolenia następujących dokumentów: - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie - imienne wykazy osób, które nie ukończyły szkolenia - kserokopii wszystkich zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia poświadczonej za zgodność z oryginałem - rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia - oryginału dziennika zajęć - oryginału listy obecności - oryginału protokołu z egzaminu - oryginału protokołu odbioru materiałów szkoleniowych - innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu 1.11Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki w oparciu o zasady BHP. 1.12Wykonawca zapewni uczestnikom projektu wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, które musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz.U z 2006 roku nr 31, poz.216 lub certyfikatów, które musi posiadać logo Unii Europejskiej i POKL oraz adnotację, że szkolenie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), 1.13Szkolenie możę odbywać się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w salach wyznaczonych przez Wykonawcę. 1.14W przypadku realizacji szkolenia poza Świekatowem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników projektu do miejsca szkolenia i z powrotem. 1.15W przypadku gdy szkolenie ma zakończyć się egzaminem państwowym lub wymaga szczególnych badań lekarskich Wykonawca ponosi koszty tych badań, egzaminów. 1.16Wykonawca zleci i sfinansuje badania lekarskie dla uczestników projektów celu określenia zdolności do udziału w danym kursie/szkoleniu. 1.17Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi projektu, jeżeli jest to wymagane, odzież ochronną i obuwie na czas realizacji zajęć praktycznych. 1.18Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla wszystkich uczestników szkolenia. 1.19Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie 1.20Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Reklama- zajęcia grupowe ( 35 godz. dydaktycznych szkoleniowych i 35 godz. dydaktycznych warsztatowych ) a) Usługa szkoleniowa obejmuje łącznie 70 godzin dydaktycznych b) Liczba osób: 8 c) Liczba certyfikatów: 8 d) Realizacja szkolenia: lipiec, sierpień i wrzesień 2012r. e) Miejsce szkolenia- miejsce wskazane przez Wykonawcę W ramach tego zadania zamierzamy wyposażyć uczestników w wiedzę na temat reklamy. Na zajęciach szkoleniowych / 35 godz. dydaktycznych / poruszane winny być następujące zagadnienia: a) ogólne wiadomości dotyczące reklamy, b) historii reklamy w Polsce i na świecie, c) etapy projektowania reklamy (tworzenia świadomości produktu, firmy, marki,wzbudzenia pożądania oferty oraz wywołania oczekiwanej akcji-zakupu), d) korzyści i zagrożenia płynące z reklamy, e) funkcje reklamy (edukacyjnej, informacyjnej, wspierania sprzedaży, komunikacyjnej, manipulacyjnej, komplementarnej), f) rodzaje reklam ze względu na treść (reklama: podprogowa, informacyjna, przypominająca, wspierająca, stabilizująca, ukryta, wprowadzająca w błąd, uciążliwa), g) rodzaje reklam ze względu na media (reklama: internetowa, telewizyjna, prasowa, radiowa, billboard, tranzytowa, mobilna). Na zajęciach warsztatowych / 35 godz. dydaktycznych ./ uczestnicy powinni być wyposażeni w umiejętności przydatne przy tworzeniu reklamy tj. - dobrać i ocenić jakość i rodzaj nośnika reklamy, - opracować scenariusz reklamy, - projektować foldery reklamowe i opakowania reklamujące produkty turystyczne, - pracy z wykorzystaniem kamery i innych sprzętów audiowizualnych, - pracy w kształtowaniu umiejętności nietypowego myślenia, twórczego rozwiązywania zadań i problemów, a także tworzenia oryginalnych pomysłów, - pracy w budowania zespołów zadaniowych. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się we wszystkich miesiącach wskazanych w terminie określonym w pkt. 2.1.d 3.Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień: 80500000-9 usługi szkoleniowe 4.Zamawiający nie dzieli zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiekatowo.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach