Przetargi.pl
„Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznych oraz rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie osiedla Zagórze w Rumi, dla realizacji projektu pn. „Rewitalizacja Zagórza w Rumi”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0013-/17-00).”

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
    REGON: 52525700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rumia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznych oraz rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie osiedla Zagórze w Rumi, dla realizacji projektu pn. „Rewitalizacja Zagórza w Rumi”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0013-/17-00).”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznych oraz rozbudowa infrastruktury komunalnej na terenie osiedla Zagórze w Rumi. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewitalizacja Zagórza w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) zagospodarowanie terenu osiedla mieszkaniowego, finansowane przez Zamawiającego, tj.: • zagospodarowanie terenu osiedla mieszkaniowego polegające na budowie chodników i ścieżek dla pieszych, ścieżki rowerowej, placów w tym placów pod osłony śmietników, placów zabaw, miejsc rekreacyjnych, dróg wewnętrznych i parkingów, zadaszonych osłon śmietników, budowli i obiektów małej architektury wraz z infrastrukturą techniczną: oświetleniem, siecią elektroenergetyczną kablową 0,4 kV i 15 kV, kanalizacją opadową oraz rozbiórką chodników, śmietników, piłkochwytów, ogrodzeń, oświetlenia, sieci elektroenergetycznej kablowej 0,4 Kv i 15 kV; • przebudowę ulicy Szkolnej i odcinka ulicy Kombatantów jako dróg gminnych klasy L wraz z rozbudową odcinka ulicy Kombatantów i odcinka ulicy Młyńskiej jako dróg gminnych klasy D oraz budowę, rozbudowę i przebudowę infrastruktury technicznej oraz budowę obiektów małej architektury; • przebudowę ul. Sabata i fragmentu skrzyżowania z ul. Młyńską wraz z odwodnieniem w granicy istniejącego pasa drogowego na terenie miejscowości Rumia; • rozbiórkę i budowę elektroenergetycznych sieci kablowych SN-15kV; • przebudowę gazociągów niskiego i średniego ciśnienia; • przebudowę istniejących odcinków przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Kombatantów, ul. Sabata, ul. Zakole, ul. Szkolnej i ul. Młyńskiej w Rumi; • budowę sieci monitoringu wizyjnego; • przebudowę i rozbudowę dwóch boisk rekreacyjnych 2) przebudowa sieci wodociągowej oraz renowacją metodą bezwykopową sieci kanalizacji sanitarnej, finansowaną przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o., tj.: • budowę nowych odcinków sieci wodociągowej i przyłączy wraz z unieczynnieniem istniejących odcinków; • remont sieci kanalizacji sanitarnej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik A, 2) Dokumentacja – przebudowa ul. Szkolnej - załącznik B, 3) Dokumentacja – przebudowa i rozbudowa dwóch boisk rekreacyjnych - załącznik C, 4) Dokumentacja – przebudowa ul. Sabata - załącznik D, 5) Dokumentacja – przebudowa sieci elektroenergetycznej - załącznik E, 6) Dokumentacja – przebudowa istniejących odcinków przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej - załącznik F, 7) Dokumentacja – renowacja sieci kanalizacji sanitarnej - załącznik G, 8) Dokumentacja – zagospodarowanie osiedla - załącznik H, 9) Dokumentacja – budowa nowych odcinków sieci wodociągowej i przyłączy wraz z unieczynnieniem istniejących odcinków - załącznik I, 10) Dokumentacja – przebudowa gazociągów niskiego i średniego ciśnienia - załącznik J, 11) Decyzja AB.6740.2.2018.17.D.X z dnia 28.05.2018 – załącznik K, 12) Decyzja AB.6740.X.3.2018.6 z dnia 30.04.2018 – załącznik L, 13) Decyzja AB.6740.X.32.2019.9 z dnia 22.03.2019 – załącznik M, 14) Decyzja AB.6740.X.140.2018.19 z dnia 27.08.2018 – załącznik N, 15) Decyzja AB.6740.X.320.2017.14 z dnia 15.02.2018 – załącznik O, 16) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 54 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z innymi Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach