Gmina Choszczno ogłasza przetarg
- Adres: 73-200 Choszczno, ul. Wolności 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7659300 , fax. 095 7659306
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
ul. Wolności 24 24
73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7659300, fax. 095 7659306
REGON: 21096702400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.choszczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe zadanie inwestycyjne polegające na zaprojektowaniu, wybudowaniu i częściowym remoncie budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 1 oraz przekazanie go do eksploatacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe zadanie inwestycyjne polegające na zaprojektowaniu, wybudowaniu i częściowym remoncie budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 1 oraz przekazanie go do eksploatacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Części II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 110 000,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć tysięcy 00/100 złotych).Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: 1) Kierownika budowy branży budowlanej, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, 2) Kierownika robót branży sanitarnej, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, 3) Kierownika robót branży elektrycznej, z uprawnieniami budowlanymi, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania: 1) projektant architekt, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, 2) projektant konstruktor, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, 3) projektant w branży sanitarnej, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, 4) projektant w branży elektrycznej, z uprawnieniami w zakresie pełnym bez ograniczeń, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero uprawnień oraz ksero zaświadczenia, potwierdzone za zgodność z oryginałem, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) Doświadczenie Wykonawcy 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał co najmniej jedną inwestycję polegającą na zaprojektowaniu oraz wykonaniu budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 5.000 m3 i powierzchni użytkowej min. 1.200 m2, w którym zlokalizowana była kuchnia zdolna do przygotowania min. 200 posiłków dziennie. 2) Zamawiający dopuszcza wykazanie się oddzielnie wykonaniem projektu budowlanego w tym samym zakresie. Warunek wymieniony, w punkcie 1) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł b) posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości 5 000.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 - na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa /Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach jak w punkcie X, ust. 1, pkt 2, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ - Potencjał kadrowy. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). W przypadku korzystania z usług innych podmiotów należy wypełnić załącznik nr 4a do SIWZ - Zobowiązanie innych podmiotów, w przeciwnym razie należy załączyć formularz nr 4a z adnotacją NIE DOTYCZY 7. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz robót 8. Wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zestawienie cenowe (Załącznik Nr 7 do SIWZ) 10. Zaakceptowany wzór umowy - SIWZ Część II - Umowa. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót zgodnie z zestawieniem cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 13. Dowód wniesienia wadium. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) musi być zgodna z postanowieniami SIWZ; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty wspólne, takie jak: - oferta (Załącznik nr 1 do SIWZ) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), - potencjał kadrowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), - zobowiązanie innych podmiotów (Załącznik nr 4a do SIWZ) - wykaz robót (Załącznik Nr 5 do SIWZ), - wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ), - zestawienie cenowe (Załącznik Nr 7 do SIWZ) - zaakceptowany wzór umowy (Część II - Umowa). podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider)w imieniu całego konsorcjum. b)oświadczenia i dokumenty, takie jak: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiedni, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Żłobka Samorządowego poprzez rozbudowę budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Mścice.
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-03-21 - Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-03-03 - Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice
Dodano: 2015-07-23 - Termomodernizacja budynku żłobka miejskiego Jacek i Agatka przy ul. Konstytucji 3-go Maja 29 w Koszalinie
Dodano: 2015-05-28 - Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych
Dodano: 2015-04-22 - Przebudowę części budynku Przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze ze stołówką dla przedszkolaków.
Dodano: 2015-03-04 - Remont obiektu Przedszkola Miejskiego w Reczu polegający na wymianie okładzin sufitowych na płyty gipsowo - kartonowe ogniochronne wraz z wymianą urządzeń wentylacji grawitacyjnej
Dodano: 2014-06-03 - Roboty budowlane związane z przebudową Przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie w części dotyczącej piwnicy i parteru dla potrzeb utworzenia zaplecza i kuchni przedszkolnej
Dodano: 2013-04-25 - Dokończenie rozbudowy Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Łobzie przy ul. Mickiewicza 11 wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną
Dodano: 2013-03-12